kenny28 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er på jakt etter en mediespiller som skal brukes når jeg har min daglige time på tredemøllen. Har en creative zen v men den har ALT for liten skjerm. Noen som kan anbefale en som er grei og med større skjerm(må ikke være en sånn man klapper i sammen, men en sånn tynn plate ting ) Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Mener at sånne små skjermer ikke er brukanes når man springer på ei tredemølle og hode er jo over en meter fra skjermen. Tror dere ikke sånne små skjermer blir for små ? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Kan denne være "grei" nokk ? http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/dvd...15,4296%29#tabs Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 iPod Touch fungerer aldeles utmerket de gangene jeg kommer i skade for å besøke et treningssenter; skal jeg ha en stor skjerm for å se på film er jeg uansett ikke på rett sted. Men det kan jo være verdt å vente til etter 26. januar for å se om Apple kommer med noe lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå