Dr. Chaos Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg bor 10 minutter kjøring fra Espen Lie og Dagfinn Enerly. Sistenevnte har jeg sett flere ganger, men førstenevnte kan jeg ikke huske å ha sett, blant annet fordi jeg ikke helt vet hvordan vedkommende ser ut. Ellers så bor det jo noen kjendiser i Moss også. Endret 3. januar 2010 av Crash Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Moren til Varg Vikernes bodde i mitt nabolag før, altså barndoms hjemmet hans. Teller det? Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg bor 10 minutter kjøring unna Tande-P Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Bor en 5 min fra Ylvis brødrene, så jeg og sharkbite bor ganske så nærme De bor da ikke på samme plass, gjør de? Vet at han ene bor i Fana men trodde han andre bodde i sentrum eller noe. han ene bor på grimseid.... og tror han andre bor i rådalen.... men er ikke sikker på nøyaktig hvor Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bor nær Kjetil Hasselberg (fra Kjetil og Kjartan show). Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nesten naboen til bestefaren til Tone Damli Var ofte med ho når me var mindre Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nils Vogt er min nærmeste nabo om sommeren Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg bor 5 min fra ordføreren på Stord. Nå er det vel forsåvidt bare max 5 min uansett hvor på øya man skal. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg bor i samme nabolag som Anders Backe (Pro jibber) Også bor Johan Kaggestad i bygda også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nesten naboen til bestefaren til Tone Damli Var ofte med ho når me var mindre Heldig! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg bor 10 minutter kjøring unna Tande-P Jeg har levert til han som har hundepensjonat rett ovenfor Tande-P Lenke til kommentar
signii Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bor ca. 10min unna Asgeir Borgermoen Det tror jeg jommen meg jeg gjør også. Og Christian Ingebrightsen. Pluss en del mindre kjente og interessante mennesker. Også har jeg hytte ved siden av der Harald Rønneberg vokste opp. Hah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå