♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Heisan. Jeg lurte på om det er normalt att jeg blir sjalu når dama mi pratar om andre gutter? Nå skal henne dra ett sted med en annen gutt. Dem likte verandre i sommer. Og da måtte selvsagt jeg bli sjalu. Er det normalt? Noe jeg kan gjöre for å ikke bli sjalu? Takker for alle svar. Hilsen en bekymret Kk-f. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vel du kan være en tøffel og la henne få deg til å føle deg dårlig, eller du kan "ta en stand" Ditt liv, ditt valg. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Omg, damen din har venner... Er det lov da? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Omg, damen din har venner...Er det lov da? Men det er snakk om att hun har vert utro för. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Omg, damen din har venner...Er det lov da? Men det er snakk om att hun har vert utro för. Mot deg? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Omg, damen din har venner...Er det lov da? Men det er snakk om att hun har vert utro för. Mot deg? Ja. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Omg, damen din har venner...Er det lov da? Men det er snakk om att hun har vert utro för. Mot deg? Ja. Guess what. DU har tatt valget om å fremdeles være sammen med henne, og det vil si at du har tilgitt henne. Du BØR i hvert fall ha tilgitt henne. Om ikke, er det urettferdig både mot henne og deg selv. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Om det er mot deg vil jeg forslå at du manner deg opp og tar ett ordentlig oppgjør. Høres jo nesten ut som om: 1. Hun ikke bryr seg om dine følelser eller 2. Dere har ett kommunikasjonsproblem. Jeg hadde i alle fall blitt skeptisk om det med utroskap og tidligere følelser stemmer, men that's just me. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis hun har vært utro før så sier det seg jo selv at det skjer igjen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jøss... Kjente meg igjen i kjerringas spor. Er ikke stolt av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg