Aetius Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ingen av disse vil komme i løpet av året, men likevel: Fallout 4 Elder Scrolls V Knights of the Old Republic III Baldur's Gate III Neverwinter Nights III Master of Orion IV Master of Magic II Pluss disse, som vil komme, men ikke nødvendigvis i løpet av 2010: Assassin's Creed II Mass Effect 2 Guild Wars II Secret World Diablo III Noen som har andre ønsker eller innspill på disse? Endret 2. januar 2010 av Aetius Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ingen av disse vil komme i løpet av året, men likevel: Fallout 4 (Kommer neppe i år, men det kommer.) Elder Scrolls V (De skulle gjøre seg ferdig med Fallout 3 først... Annonseres kanskje på E3 i år?) Knights of the Old Republic III (hørt om Star Wars: The Old Republic?) Baldur's Gate III (Hvorfor? Historien er over. Spill heller Dragon Age.) Neverwinter Nights III (Gjerne, om det blir laget av BioWare) Master of Orion IV (Er for mye rot med lisensen, men prøv Galactic Civilizations 2.) Master of Magic II (Sliter med det samme som MoO, men hørt om Elemental: War of Magic? http://elementalgame.com/index.asp) Pluss disse, som vil komme, men ikke nødvendigvis i løpet av 2010: Assassin's Creed II (Ute allerede. Du mente kanskje Assassin's Creed III?) Mass Effect 2 (det er rett rundt hjørnet.) Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Episode three MÅ også komme i år. Om den kommer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Knights of the Old Republic III (hørt om Star Wars: The Old Republic?) Selvsagt, men det er MMO. Jeg vil ha single-player. Baldur's Gate III (Hvorfor? Historien er over. Spill heller Dragon Age.) Jeg spiller Dragon Age, men 1) jeg er ikke så veldig imponert, og 2) Jeg vil ha et bra rollespill som kan spilles på eldre maskiner og netbooks. Jeg tror det er et lite utnyttet marked å lage gode 2D-spill for netbooks, og jeg vil ha noe bra å spille på tog og fly. I tillegg til at BGII var et kult spill i seg selv da. Lenke til kommentar
Funchinazed Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvorfor er ikke starcraft 2 nevnt? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 De PC-spillene jeg gleder meg mest til neste år: Mafia 2 Assassin's Creed 2 Splinter Cell: Conviction Mass Effect 2 Bioshock 2 Battlefield: Bad Company 2 Just Cause 2 HL2 Episode 3 (Forhåpentligvis) Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fallout 4 eller New Vegas. Kan jo kanskje komme i løpet av 2010 hvis vi er heldige da^^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kan ikke vente til Elder Scrolls V kommer. Håper for guds skyld at Bethesda venter med å lage et nytt crappy Fallout spill Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mitt eneste ønske er at Troika gjenforenes og lager en oppfølger til Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Det kommer aldri til å skje, men jeg kan alltids drømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå