Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beinflørting noe på fylla?

Gjest Usikker_gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker_gutt

Jaja.. 1 januar fikk jeg meg litt beinflørting hvor jeg og en annen jente lå i sofaen på hver sin kant. Begge var litt drita seff siden det var nyttårsaften men allikevell så hadde vi det morro på festen. Men jeg skjønte ikke hva jeg skulle ha gjort selvom jeg benflørtet tilbake....

Morgenen vi sto opp var jeg jo så jævlig fyllesjuk at jeg nesten ikke prata med hu, bare sov og sov..

Hu er ei jente som jeg kunne tenkt å bli sammen med, men har benflørting noe stort å si på en begynnelse?

Lest noen tråder her og har hørt at berøring er det "første" steget.

MvH

En usikkergutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest18

Er vel egentlig å kjøre på det? :)

Hvis du er interessert i å bli kjent med henne så er det vel bare å fikse tlf.nr eller msn-adresse.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker_gutt

Har mekka nummeret, bare litt usikker på om det var fylla som gjorde det eller ei..

"Fylla har skylda" :p

Men det er vell bare en måte å finne det ut på, å spørre ærlig og redlig om det var noe!

Btw hu bruker ikke msn, facebook eller noen andre midler.

Lenke til kommentar
Har mekka nummeret, bare litt usikker på om det var fylla som gjorde det eller ei..

"Fylla har skylda" :p

Men det er vell bare en måte å finne det ut på, å spørre ærlig og redlig om det var noe!

Btw hu bruker ikke msn, facebook eller noen andre midler.

Mitt beste samboerforhold var en fylla har skylda :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Usikker_gutt
Beinflørting? Hvis du har nr hennes kan du jo prøve å få avtalt noe seinere, da finner du fort ut om de er intressert eller ei. :)

Hmm.. Jeg stammer noe og det er ikke så lett for meg å prate... Er også litt sjenert må jeg vell innrømme.. Men skal høre med henne, glemte mobilen på feststedet før jeg skulle dra hjem etter overnattingen..

Noen tråder rundt her som kan gi meg gode tips på hvordan å bli mer sosial.. som f.eks. prate masse om en spesifik ting eller litt om forskjellig?

MvH

Usikker_gutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...