Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kløe i ganen

Gjest kløe

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har de siste dagene hatt en forferdelig kløe i ganen, jeg anntar dette kan kobles opp til mat allergi. Har nøtterallergi og soya allergi feks, men jeg har da ikke fått i meg noe sånt, i hvertfall ikke mye.

Jeg har hatt dette før og jeg mistenker det er fordi jeg har drukket mye coca cola, men uansett er det noen som har hatt noe lignende? Fins det medisiner eller noe lindrende mot det? Jeg blir gal!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplever lignende selv når jeg merker allergien min. Løsningen er enkel; allergipiller. Stikk innom nærmeste apotek og be om zyrtec, cetirizin eller lignende. Hjelper det å ta en slik pille, så er det en allergisk reaksjon. Stikk da til legen og få det bekreftet, så vil du kunne få allergipiller på blå resept (=mye lavere pris).

Lenke til kommentar
Opplever lignende selv når jeg merker allergien min. Løsningen er enkel; allergipiller. Stikk innom nærmeste apotek og be om zyrtec, cetirizin eller lignende. Hjelper det å ta en slik pille, så er det en allergisk reaksjon. Stikk da til legen og få det bekreftet, så vil du kunne få allergipiller på blå resept (=mye lavere pris).

Glemte å si at jeg er pollenallergiker, du er kanskje det du og? Har vel noe cetirizin liggende en plass fra sommeren, men jeg husker ikke om det hjalp så mye.

Lenke til kommentar

Ja jeg er også pollenallergiker. Cetirizin fra 08 er sikkert trygt, men det kan hende at effekten har gått ut, altså forringelse av kvalitet. Men det er ikke meg bekjent at allergipiller kan bli "utrygge" på noen annen måte, har aldri hørt om det eller opplevd noe slikt selv. Og ja, jeg har gjennom mange år knasket ganske mange tusen allergipiller, og mange som har gått over datoen.

Saksøk meg ikke hvis du dør, men jeg skulle tro det var helt trygt, i verste fall er effekten til pillene borte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...