Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Komplekser, plastisk kirugi?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lenge hatt komplekser for utseende mitt, jeg har en nese som er så stor og stygg at jeg nesten ser ut som en freak. I tillegg har den en litt unaturlig form, er skeiv og veldig klumpete. Nå høres det kanskje helt sykt ut her men.

Uansett så har jeg mer eller mindre lært meg å leve med det, uten å tenke særlig på det, men så ser jeg enkelte bilder at det ser heeeeelt jævli ut. Så blir jeg deppa en liten stund før jeg kanskje finner ut at det ikke er såååå ille alikevel.

Uansett så skaper det en dårlig følelse for meg, og gir meg et dårlig selvbilde. Greit nok jeg er ikke sånn grisestygg, men vil ha et mer anonymt utseende, vil ikke bli husket som han med den store nesa for å si det sånn. Er ikke ofte jeg hører noe, men de gangene det skjer sårer det noe heeelt jævli.

Jeg har nesten litt lyst på plastisk kirugi, jeg har problemer med å puste gjennom nesa også. Men hva vil venner si, hva med familie? Og hvor mye koster slikt, og noen som har erfaringer med resultater osv? Jeg vil bare få en normal nese....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså det er ikke det om jeg ser bra ut eller ikke som er det eneste jeg bryr meg om. Det er jo hva jeg selv føler, jeg synes selv den er stygg og det går jo utover mitt selvbilde. Men er det noe å anbefale, noen som vet hvordan resultatene kan bli?

Hvis noen vil ha bilde så si ifra her så kan jeg sende pm. :)

Lenke til kommentar

Altså uansett noen som eventuelt hva en opprasjon koster? Og blir resultatene bra? Om dere synes den ser normal ut så passer den uansett ikke ansiktet mitt, og jeg er ganske sikker på at ingen har lyst på skeiv nese, ødelegger hele ansiktet....

Lenke til kommentar

Jeg syntes at det er ubehagelig å tenke på at en person har tatt plastisk kirurgi.. Heller en naturlig pen jente enn en veldig pen jente som har tatt plastisk kirurgi.

Barnslig og teit eksempel ^^, :

Meg: Omg, du er såå pen lizm :3

Super hawt chick jeg sjekker opp: Naw, taaaakh <3. Har tatt plastisk k...

Meg: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!! *løpe hjem*

Edit: Og jeg er enig med resten av gjengen: Nesa di ser helt normal ut. ;)

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Hei

Hvis du har så store komplekser pga utseende ditt at du får psykiske problem av det, kan du få dekt utgiftene til korrigerende opeasjon av det offentlige. Hvert enkelt tilfelle blir avgjort etter en individuell vurdering. Du må i fall ta kontakt med legen din, så vil du bli henvist videre til utredning.

Personlig synes jeg nesen din ikke er det minste rar.

Mvh

Dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...