GjestAL Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har en lenovo jeg vil innstallere XP på, men det er noen innstillinger i BIOS jeg må gjøre for å få det til. Noen som husker vilke? Var opprinnelig VISTA på den, men orker ikke det systemet. Vil ikke starte fra platen selv om jeg har valgt at den skal starte bra DVD platen. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det skal være et valg i bios, heter noe som Boot Device Priorty på de fleste bios. Der skal du flytte opticaldriven din opp til første plass, så harddisken. Så skal nok det fungere. Lenke til kommentar
GjestAL Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Det skal være et valg i bios, heter noe som Boot Device Priorty på de fleste bios. Der skal du flytte opticaldriven din opp til første plass, så harddisken. Så skal nok det fungere. Det er ingen andre innstillinger i BIOS enn å flytte den til første plass? Hadde gjort det men fikk det ikke til å fungere. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så den går rett inn i vista loadern? Uten noe som helst ikon som kommer opp? Om jeg husker riktig skal det være noe sånn at man man trykke på en knapp innen x sekunder for å boote fra disken... Kan jo være feil på disken, spesielt hvis det er en uorginal xp du har fått tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå