Gjest deppa Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 jeg gjør dette kort;det er tre hovedgrunner til at jeg er litt deppa innimellom og sliter litt med angst 1. liv redd for å bli ensom. Mangler totalt sjarm og har aldri hatt dame i en alder av 27 år 2. Bekymret for å bevege meg inn i arbeidslivet. Studiet mitt gikk litt i dass og nå sitter jeg kun igjen med et fagbrev i salg og service. Er nødt til å finne meg arbeid innen februar og er redd for at jeg ikke skal duge, eller strekke til. 3.Er ikke så godt likt av andre mennesker og har egentlg kun en sikkelig god kompis. Jeg er ikke akkurat mr.populær for å formulere det slik Ellers så har jeg en hobby som jeg er veldig glad i og jeg ser helt normal ut:) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det fine med dette er at alt du skriver kan du gjøre noe med Jobb med selvtilliten din, møt nye mennesker og vær positiv og imøtekommende. Ta videre utdannelse om du føler at det hjelper deg, eller start i en jobb nå, og gjør den så godt du kan. Ingen krever noe mer av deg, og som oftest kommer man langt om en er arbeidsom, hyggelig og læringsvillig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå