A-Jay Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har nettopp reinstallert Windows, og installerte da Thunderbird på nytt. Det var da nyeste versjon, 3.0. Det viste seg å være litt av et drittprogram. For det første er globale innboks helt umulig å skru av her, noe som var pine enkelt i tidligere versjon. For det andre virket Thunderbird rotete å installere, det dukket opp "tilfeldige" mapper som man ikke kunne slette, osv. Jeg ble så oppgitt av dette rotet at jeg valgte å gå tilbake til 2.0.0.23. Så snart jeg hadde installert det var det som å få besøk av en gammel venn, plutselig var alt slik det skulle være igjen. Hvis ikke Mozilla får ordnet opp i dette rotet får jeg nesten se meg om etter et annet e-postprogram. Og i så fall vil det være synd, versjon 2 av Thunderbird var jo så bra. Hva synes du? Enig eller uenig? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Eneste jeg ikke likte er den nye søkefunksjonen. Noen som vet om det finnes en pluginn eller noe som gjør at jeg får tilbake den som var i 2.0? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg syns programmet er herlig. Og det jeg er mest begeistret over er faktisk søkefunksjonen! Global innboks er vel ikke så vanskelig å fikse hvis jeg har forstått hva du mener Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Seriøst det er jo nesten som å søke i forumet her. Var bare flaks at jeg fant denne tråden når jeg søkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå