One Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har et problem, nettet hopper bare ut noen ganger :S limitited access! Og i tilleg får cpu'en veldig mye å jobbe med og pcen går drit treigt. Har win 7 ultimate. Stasjonær. Bare jeg som, får dette problemet. Og i tilleg får jeg blåskjerm! hva skla jeg gjøre? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du har allerede en tråd om nettverksproblemet ditt (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1187594&hl=). Blåskjermsproblemet hører egentlig hjemme i et annen del av forumet. Med hensyn til blåskjermen. Hvilken feilkode kommer? Den er viktig med hensyn til å finne ut hva som skjer. Benytt feilkoden og søk på Google eller hos Microsoft. Du må også opplyse oss om hav maskinen består av. Forløpig vet vi bare at det er en stasjonær PC emd Win 7 Ultimate. Det er alt for lite til å kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
One Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 skal du vite spesifikasjonene på pcen? noe annet? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Her må jeg sitere meg selv! ...Blåskjermsproblemet hører egentlig hjemme i et annen del av forumet. Med hensyn til blåskjermen. Hvilken feilkode kommer? Den er viktig med hensyn til å finne ut hva som skjer. Benytt feilkoden og søk på Google eller hos Microsoft. Du må også opplyse oss om hav maskinen består av. Forløpig vet vi bare at det er en stasjonær PC emd Win 7 Ultimate. Det er alt for lite til å kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
One Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Da må jeg først få blåskjermen å finne det ut da? eller kan jeg finne det ut uten å få det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå