Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Neville gjør ikke en dritt, verken defensivt eller offensivt. Welbeck kan verken motta eller legge inn idag. Fabio holder på å gjøre på seg. Berba klager og syter. Rooney er bare konge. Gibson vet ikke hvor han skal gjøre av seg. Obertan er flink til å utnytte kontringer. Brown er Brown. Ando er teknisk god og holder på ballen ganske bra. PIG er kanskje litt Foster idag. Og Evans er Evans.

 

Bra forklart føler jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skremmer meg, er hvor ofte vi trenger hårfønere for å våkne. Er gutta fullmette eller? Vi har sjeldent gode førsteomganger lengre...

 

Uansett om Leeds spiller i Confrenceleauge eller i lokalligaen i mjøndal, så er det Leeds. Vet ikke spillerne hva dette betyr for fansen? Utrolig skuffet.

 

Jeg er sjokkskadd.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

HVORFOR I HELVETE SPILLER GIBSON. FUCK ME.

 

Der skulle Berbatov slengt seg fremover mot crossen til Welbeck. Treffer han bare ballen og det står mest sannsynlig 1-0.

 

Jeg er så jævlig forbanna, faen i helvete. KUK. FUCK OFF BERBA, ALLE andre spissene i verden hadde gått inn på det innlegget av Welbeck og bare puttet den og fikset 1-0 og en vanlig kamp. Istedenfor venter han bare bak og SER på en HERLIG ball av Welbeck gå forbi. FUCKING HELL, WAKE UP BERBATOV. I helvete.

 

Og senere når Obertan er helt alene i feltet klarer han ikke finne en ledig Rooney, og ledig Welbeck. Slår bak alle. Helvete.

 

Og herregud, Neville er en ekte djevel, men han kan ikke spille en intens kamp etter å ha vært ute så lenge! Må starte med en lett kamp uten betydning da for FAEN.

 

SKJERPINGS DEVILS, fy faen som jeg savner midtbanen av Carrick - Fletcher. HELVETE. COME ON

Endret av tc47
Lenke til kommentar

VIDARS ALL-TIME

 

 

Ruud Van Nistelrooy

 

Eric Cantona

 

Wayne Rooney - Bryan Robson - Bobby Charlton - George Best

 

Patrice Evra - Rio Ferdinand - Ronny Johnsen - Gary Neville

 

Peter Schmeichel

 

Han tuller ikke sant? Han kan umulig være United-supporter. Jeg blir så flau over Viasat-studioet.

Lenke til kommentar

VIDARS ALL-TIME

 

 

Ruud Van Nistelrooy

 

Eric Cantona

 

Wayne Rooney - Bryan Robson - Bobby Charlton - George Best

 

Patrice Evra - Rio Ferdinand - Ronny Johnsen - Gary Neville

 

Peter Schmeichel

 

Han tuller ikke sant? Han kan umulig være United-supporter. Jeg blir så flau over Viasat-studioet.

Hvor er Bruce? Hvor er Giggs?

Lenke til kommentar

VIDARS ALL-TIME

 

 

Ruud Van Nistelrooy

 

Eric Cantona

 

Wayne Rooney - Bryan Robson - Bobby Charlton - George Best

 

Patrice Evra - Rio Ferdinand - Ronny Johnsen - Gary Neville

 

Peter Schmeichel

 

Han tuller ikke sant? Han kan umulig være United-supporter. Jeg blir så flau over Viasat-studioet.

Stusset over dette selv.

Lenke til kommentar

GET IN Rooney. Elsker Rooney så jævlig. Gir alt. Så jævlig glad for at han spiller. Har troa ene og alene pga gutten.

 

Var vel ikke nok til straffe der.

 

TA DET MED RO BROWN. Elsker intensiteten men du har gult Wesley, og vi kan ikke få rødt her.

 

VI SKAL IKKE RYKE UT AV FA CUPEN I ÅR, NEI.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...