Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fastsett lag? Spennende!

Så klart, med mindre noen blir skadet under oppvarming. :p

"Nemanja Vidic sto oppført i startoppstillingen til gårsdagens fadese mot Leeds. Rett før kampstart ble serberen fjernet fra dommerkortet etter å ha skadet seg i oppvarmingen."

 

Fy, Latias. Jinx!!

Lenke til kommentar
Jada jada :) men det er ingen god britisk satsing i klubben, og Wenger har jeg i vranghalsen enda, dog det er blitt ei stund siden han slang med leppa.

 

Korleis kan du sei at det ikkje er god britisk satsing i klubben? 11 spelarar har vore innom England U17/19/21 i løpet av det siste året. Til samanlikning har ManUtd hatt 8 spelarar innom dei samme laga. I fjor tok U18-laget til Arsenal cupen og serien, med eit lag med stor (les: enorm) overvekt av britiske spelarar. At det ikkje er mange engelske/britiske spelarar i A-stallen er ein ting (sjøl om det absolutt er på vei til å betre seg der også - 10 britar har fått speletid sålangt denne sesongen), men den britiske satsinga i klubben er ikkje så gale.

Lenke til kommentar

Men ting er annerledes nå? Jack Wilshere er så godt som klar for førstelagspill, Aaron Ramsey og Walcott er i førstelaget. Arsenal holder på å produsere gode britiske spillere for øyeblikket. Du er så langt på jordet (ditt) som det går går an, den britiske satsingen er absolutt god, bedre enn i vår egen klubb.

Lenke til kommentar
Typisk Leeds fans å ikke vise trynet sitt før de får litt medgang.

 

Hehe, er vel ingen vits å vise tryne sitt her inne før de spiller, er det vel?

Om jeg ikke husker helt feil, er Leeds dessuten den 4. største supportklubben i Norge. De viser seg stadig frem :)

Det var bare en syrlig kommentar til en halfwit.

 

 

Men ting er annerledes nå? Jack Wilshere er så godt som klar for førstelagspill, Aaron Ramsey og Walcott er i førstelaget. Arsenal holder på å produsere gode britiske spillere for øyeblikket. Du er så langt på jordet (ditt) som det går går an, den britiske satsingen er absolutt god, bedre enn i vår egen klubb.

Det er jeg uenig i.

Lenke til kommentar

Nå gir vel Arsenal sine unge talenter flere sjanser på førstelaget enn vårt:

 

Eastmond, Cruise, Bartley, Gilbert, Watt, Randall og Wilshere har vel alle spilt førstelagskamper i år, samt Ramsey som spiller ofte. Dette er det jeg vil kalle britisk satsing. Wenger har definitivt satset mer britisk den siste tiden. Walcott er også forholdsvis ung og spiller mye.

 

Jeg vil si at den britiske satsingen i Arsenal pdd. er større enn den i Manchester United.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Arsenal beholder og får frem mange av sine talenter iallefall.

 

Det ser heldigvis ut som om vi har en ny generasjon for døren nå, men det er noen år siden 92 nå. Irriterer meg fortsatt at vi lar en spiller som Pique reise til Barcelona. Shawcross viser seg jo å være en god spiller.

Giuseppe Rossi blomstret ikke akkurat under SAF, men klarer seg bedre i Villareal.

 

Gleder meg at vi iallefall har flere unge på gang. Ser også på da Silva-brødrene som "våre", til tross for at de ble hentet i relativt voksen alder for en god slump med penger. De får iallefall spille.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...