Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Typisk Man UTD fans å klage med en gang de får litt motgang. Vi Leeds-supportere har ikke vært bortskjemt de siste årene, så dette var herlig. Det er jo ikke noen undergang for Manchester's del, selv om det må være et hardt slag å bli slått på hjemmebane, mot et lag som spiller 2 nivåer under. Men Leeds spilte jo overlegent idag. Heia Leeds!

 

Ja, vi må slutte å klage. Seieren var fullt fortjent!

Var jo bare et lag på banen, Leeds. Kjørte absolutt hele kampen :(

Lenke til kommentar

Jeg har vært trofast LUFC supporter, helt siden jeg var liten. Det handler ikke om ikke å vise mitt ansikt, men det er bare det at vi sjelden kommer i media, i og med at vi ligger 42 plasser nedfor Man Utd. Det hjelper forøvrig ikke på kampresultatet sir LuckyNr7. Det at Leeds hadde en ballbesittelse på 54% sier jo også litt om kampbilde.

Lenke til kommentar
Klokken er 16:00 den 3. januar 2010. Jeg ligger i en seng laaangt hjemmefra etter tidenes nach hvor vi holdt på til kl. 10 om morgenen. Jeg får beskjed om at Leeds har slått oss 1-0. Han sa han hadde sett dritten på stream og at han ikke ville vekke meg.

 

Herregud for en TAPERklubb vi har blitt. Vi skal liksom være en av de beste klubbene i verden for en taperklubb vi er. For en gjeng med tapere vi er som sitter å heier på den taperklubben uke ut og uke inn.

 

Skam deg

Lenke til kommentar
Jeg har vært trofast LUFC supporter, helt siden jeg var liten. Det handler ikke om ikke å vise mitt ansikt, men det er bare det at vi sjelden kommer i media, i og med at vi ligger 42 plasser nedfor Man Utd. Det hjelper forøvrig ikke på kampresultatet sir LuckyNr7. Det at Leeds hadde en ballbesittelse på 54% sier jo også litt om kampbilde.

 

Når vi slo Roma 7-1 var det Roma som hadde ballen mest

Lenke til kommentar
Jeg har vært trofast LUFC supporter, helt siden jeg var liten. Det handler ikke om ikke å vise mitt ansikt, men det er bare det at vi sjelden kommer i media, i og med at vi ligger 42 plasser nedfor Man Utd. Det hjelper forøvrig ikke på kampresultatet sir LuckyNr7. Det at Leeds hadde en ballbesittelse på 54% sier jo også litt om kampbilde.

Jeg velger å spare mine vulgære ord, grunnen er at jeg blir garantert utestengt om jeg skulle sagt akkurat hva jeg mente, jeg så kampen, jeg vet hvordan laget mitt spillte. god natt, nå skal jeg gjøre meg klar til Real Shit kampen.

Lenke til kommentar
Men Leeds spilte jo overlegent idag. Heia Leeds!

Overlegne er vell å ta i.. Ja for all del, det at leeds hadde ballen 54% sier bare hvor overlegent gode leeds var :O

Med tanke på at Leeds spiller i 3. nivå, så vil jeg si det ja... Overlegent bra da, for å rette meg selv. I forhold til mine egne, og andres forventninger, så spilte jo Leeds meget bra, og kampresultatet står som det står. Man kan vel kanskje si at de hadde flaks at Owen sleivsparka osv, men Leeds hadde jo også noen gode muligheter etter pausen. Men jeg er sikker på at Man Utd vil slå tilbake i neste kamp.

 

Når vi slo Roma var vi et bedre lag, på et høyere nivå.

Lenke til kommentar

Fergie sa det var katastrofe at det bare var 5 og at det er skandale at dommeren fortsatt må bestemme det der når de har fjerdedommer og andre som kan telle tiden lett med en klokke.

 

Første delen ser jeg ikke helt, var nok ikke noen ekstreme lange skader og bytter osv, så 5 var greit nok? Men andre delen er jeg helt enig i, hvorfor i helvete kan ikke fjerdommer osv brukes for å telle opp tiden? Hvorfor ikke gjøre det offisielt og skrive det opp på storskjermen mens tiden blir brukt i omgangene. Ja, det er spennende uten å vite hva det skal bli når vi får vite det men allikevel; det er ikke det som er viktigst.

Lenke til kommentar
Men Leeds spilte jo overlegent idag. Heia Leeds!

Overlegne er vell å ta i.. Ja for all del, det at leeds hadde ballen 54% sier bare hvor overlegent gode leeds var :O

Med tanke på at Leeds spiller i 3. nivå, så vil jeg si det ja... Overlegent bra da, for å rette meg selv. I forhold til mine egne, og andres forventninger, så spilte jo Leeds meget bra, og kampresultatet står som det står. Man kan vel kanskje si at de hadde flaks at Owen sleivsparka osv, men Leeds hadde jo også noen gode muligheter etter pausen. Men jeg er sikker på at Man Utd vil slå tilbake i neste kamp.

 

Når vi slo Roma var vi et bedre lag, på et høyere nivå.

 

Jeg tenkte på Manchester United sin kamp, og poenget er at ballinnehav betyr ikke så mye

 

Fergie sa det var katastrofe at det bare var 5 og at det er skandale at dommeren fortsatt må bestemme det der når de har fjerdedommer og andre som kan telle tiden lett med en klokke.

 

Første delen ser jeg ikke helt, var nok ikke noen ekstreme lange skader og bytter osv, så 5 var greit nok? Men andre delen er jeg helt enig i, hvorfor i helvete kan ikke fjerdommer osv brukes for å telle opp tiden? Hvorfor ikke gjøre det offisielt og skrive det opp på storskjermen mens tiden blir brukt i omgangene. Ja, det er spennende uten å vite hva det skal bli når vi får vite det men allikevel; det er ikke det som er viktigst.

 

Enig med deg. 5 min. var bra. Har vert litt bekymret for hva Fergie kom til å si. Han kunne lett ha kommet med en betydelig verre salve.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Don't drink and type folkens.

 

Prøv å holde det noenlunde sivilisert, har ikke sett så mange rapporteringer siden før United-kategorien kom på plass.

 

Har du promille så er et godt tips å logge av og komme tilbake når det er litt lettere å treffe rette taster på tastaturet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...