Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klokken er 16:00 den 3. januar 2010. Jeg ligger i en seng laaangt hjemmefra etter tidenes nach hvor vi holdt på til kl. 10 om morgenen. Jeg får beskjed om at Leeds har slått oss 1-0. Han sa han hadde sett dritten på stream og at han ikke ville vekke meg.

 

Herregud for en TAPERklubb vi har blitt. Vi skal liksom være en av de beste klubbene i verden for en taperklubb vi er. For en gjeng med tapere vi er som sitter å heier på den taperklubben uke ut og uke inn.

Lenke til kommentar
Herregud for en TAPERklubb vi har blitt. Vi skal liksom være en av de beste klubbene i verden for en taperklubb vi er. For en gjeng med tapere vi er som sitter å heier på den taperklubben uke ut og uke inn.

 

 

 

Jeg har ikke lest noe om kampen her inne, eller noen sider før jeg så dette innlegget, men jeg regner med du er ironisk og bare fleiper?

 

Hvis ikke, så burde det vært en skuddpremie på deg :p

Lenke til kommentar
Herregud for en TAPERklubb vi har blitt. Vi skal liksom være en av de beste klubbene i verden for en taperklubb vi er. For en gjeng med tapere vi er som sitter å heier på den taperklubben uke ut og uke inn.

 

 

 

Jeg har ikke lest noe om kampen her inne, eller noen sider før jeg så dette innlegget, men jeg regner med du er ironisk og bare fleiper?

 

Hvis ikke, så burde det vært en skuddpremie på deg :p

 

Det er bare... Points :wee:

Lenke til kommentar
Herregud for en TAPERklubb vi har blitt. Vi skal liksom være en av de beste klubbene i verden for en taperklubb vi er. For en gjeng med tapere vi er som sitter å heier på den taperklubben uke ut og uke inn.

 

 

 

Jeg har ikke lest noe om kampen her inne, eller noen sider før jeg så dette innlegget, men jeg regner med du er ironisk og bare fleiper?

 

Hvis ikke, så burde det vært en skuddpremie på deg :p

 

Det er bare... Points :wee:

 

Regner med noen gir meg noe input? er ikke så aktiv her :p hehe :p

Lenke til kommentar
Silvestre sender Arsenal ut av cupen :) Kanksje da :)

Kanskje, ja :) Vipper VELDIG i Arsenals vei nå. 1-2 :)

 

Pøh. Fa-cup hvem bryr seg om det :)

De som går for "the trouble".

 

Enig! :wee:Og ja, det er relativt stor forskjell på "TROUBLE" og "TREBLE".

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Silvestre sender Arsenal ut av cupen :) Kanksje da :)

Kanskje, ja :) Vipper VELDIG i Arsenals vei nå. 1-2 :)

 

Pøh. Fa-cup hvem bryr seg om det :)

De som går for "the trouble".

 

Enig! :wee:Og ja, det er relativt stor forskjell på "TROUBLE" og "TREBLE". :wee:

Var det riktig skrevet btw? Ble litt i tvil her nå. :p

 

Edit: Der kom den ja. :p

 

Poenget er vel at jeg er heeelt enig NÅR du skriver "trouble". :)

Lenke til kommentar

Man er jo ute etter trøbbel hvis man er med i alle turneringer, så det er riktig sagt. Blir for mange kamper, spillerne blir fort slitne. Nå håper jeg det blir satset hardt på PL og CL. Mikkemuscupen blir bare bonus, tviler uansett på at vi slår City over to kamper.

 

OOOO, Tottenham - Leeds i neste runde.

 

På White Hart Lane også.

 

Kan VEDDE på at Spurs banker de 4-0 eller noe. TYPISK.

Og bra er det. Tottenham har jeg sansen for, håper de gruser drittlaget fra andre divisjon.

Lenke til kommentar
Man er jo ute etter trøbbel hvis man er med i alle turneringer, så det er riktig sagt. Blir for mange kamper, spillerne blir fort slitne. Nå håper jeg det blir satset hardt på PL og CL. Mikkemuscupen blir bare bonus, tviler uansett på at vi slår City over to kamper.

 

 

Litt bekymret for Ligacupen selv, personlig DRITER jeg i den cupen, MEN jeg vil nødig se City ta ett trofe, da jeg digger det banneret man har på Stretford End som er dedikert til City.

Ettersom at United kommer til å stille med unggutta som alltid i Ligacupen og som SAF har annonsert, så er jeg redd for at City kommer til å toppe laget max så pokalkåte den møkkaklubben er!

Lenke til kommentar

Typisk Man UTD fans å klage med en gang de får litt motgang. Vi Leeds-supportere har ikke vært bortskjemt de siste årene, så dette var herlig. Det er jo ikke noen undergang for Manchester's del, selv om det må være et hardt slag å bli slått på hjemmebane, mot et lag som spiller 2 nivåer under. Men Leeds spilte jo overlegent idag. Heia Leeds!

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Typisk Man UTD fans å klage med en gang de får litt motgang. Vi Leeds-supportere har ikke vært bortskjemt de siste årene, så dette var herlig. Det er jo ikke noen undergang for Manchester's del, selv om det må være et hardt slag å bli slått på hjemmebane, mot et lag som spiller 2 nivåer under. Men Leeds spilte jo overlegent idag. Heia Leeds!

Typisk Leeds fans å ikke vise trynet sitt før de får litt medgang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...