Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Jeg ville påstå at det er fryktelig stor forskjell på dagens å Wigan kampen, å husk.... Wigan er i PL.

Å? Er det forskjell på å knuse et PL-lag og tape mot et League 1 lag? Du sier ikke det.......

 

Får liksom ikke så jævli stor tro på hverken CL eller PL gull når man ser slikt spill.

Jeg tipper vi kommer til å slå kraftig tilbake i neste kamp. Jeg tror mange kommer til å skjerpe seg ekstra nå. Det er ikke mange dagene siden Wigan-kampen og den var fantastisk.

 

 

Det er jo tross alt vanskelig å velge den dårligste Manchester United spilleren idag, det er mange å velge mellom.

Men, jeg tror nok at de hadde beholdt både Snodgrass, Becchio og Beckford før de hadde giddet å vurdere en av de dårligste fra Manchester.

I dag var det mange united-spillere som var dårligere enn spillere hos Leeds. Det jeg mener er at vår dårligste spiller er bedre enn Leeds beste, ikke at den spilleren som spillte dårligst av våre i dag spillte bedre enn den som spillte best hos Leeds. Poenget mitt var jo nettopp at problemet er at vi spillte ræva akkurat i dag, og ikke at spillerne er for dårlige.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men med spillet de viste mot Wigan.

Jeg ville påstå at det er fryktelig stor forskjell på dagens å Wigan kampen, å husk.... Wigan er i PL.

Dette er et tap jeg aldri kommer til å godta. t.o.m Burnley tapet gnager enda.

Får liksom ikke så jævli stor tro på hverken CL eller PL gull når man ser slikt spill.

Nettopp... Wigan er i PL og ville på 9/10 dager spilt Leeds av banen. Men i dag er det FA cup, og gamle rivaliserende tanker dukker opp igjen, og Leeds hadde ikke en dritt å tape i dag, kun United. Så tror nok den faktoren spilte stjernene et lite puss i dag.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det jeg, men patetisk å stemme at noen her hadde gjort det bedre enn f.eks Evans og kanskje Brown i dag. Jaja, vet det er utrolig skuffende det som skjedde men etter noen minutter har gått etter skuffende kamper så tenker jeg bare tilbake på september tiden når jeg var sikker på at denne sesongen skulle bli en 3.-4. plass i PL, ryke tidlig i alle cupene; en type overgangsperiode fra Ronaldo Tevez spillet de siste to årene og nå Owen som innbytter som skal bomme på ballen når målet er åpent.

 

It had to happen. Men jeg hadde tenkt at FA Cupen hadde vært perfekt å vinne i år. Passet veldig bra. That's gone.

Lenke til kommentar

Fordi du ikke snakket for meg så handlet ikke hele innlegget om deg Game. Bare ro deg ned du. Mange hakk. Du er ingen Gud i fotballmiljøet bare fordi du skriker deg tom hver gang det går ræv.

 

Og at du faktisk gidder å gå på person på en sånn patetisk måte bekrefter mye.

 

Innlegget var ikke spesifikt til deg. Men at du tar deg nær? Det var ikke overraskende.

Lenke til kommentar

Stenges for rydding :)

 

Edit: Kjipt å la folk vente mens det ryddes, men det er alltid en ide å prøve å finne pusten selv i det som utvilsomt oppfattes som en tung stund for United-supportre.

 

Hint:

 

- At noen andre begår brudd på retningslinjene er ingen unnskyldning for at du skal kunne gjøre det samme.

- Ikke troll. Dvs, ikke provoser kun for provoseringens skyld.

- Det er en ny dag i morgen, med nye muligheter.

 

Og Ad hominem gutter og jenter, slå det opp for de som lurer :)

 

 

Noen innlegg ble fjernet. Forhåpentligvis er det noen angrende syndere der ute som kanskje føler for å ta kontakt grunnet utbrudd i kampens hete. Så får vi se hva det blir av reaksjoner etterhvert, bruk gjerne tiden til å roe ned litt ellers kan vi alltid gi 24-timer til å finne normal puls igjen :)

 

Tråden er med det åpnet igjen

Lenke til kommentar
Skjer med at vi alltid skal ha uflaks i FA-cupen? To sesonger siden ble vi ranet av Portsmouth, i fjor gikk Everton ufortjent videre til finalen. Og i år taper vi en kamp vi egentlig burde ha vunnet.

 

Det er jo fortjent. Vi tapte fortjent mot Portsmouth, Everton vant på straffer - hverken fortjent eller fortjent og idag fortjente vi heller ikke bedre.

 

Jeg synes det er kjipt, ønsket meg veldig et gull i FA-cupen i år.

Lenke til kommentar

Vi har ihvertfall ikke marginene på vår side i FA Cupen i det siste. Og når jeg sier i det siste, så inkluderer det DEN kampen fra 2005; nemling finalen mot Arsenal hvor de vant på straffekonk etter, vel, det mest ufortjente resultatet noensinne. Også Pompey i 07/08, også Everton i 08/09. Eneste som var greit var jo finalen mot Chelsea i 06/07. FA Cupen er ikke vår venn.

Lenke til kommentar
Skjer med at vi alltid skal ha uflaks i FA-cupen? To sesonger siden ble vi ranet av Portsmouth, i fjor gikk Everton ufortjent videre til finalen. Og i år taper vi en kamp vi egentlig burde ha vunnet.

 

Det er jo fortjent. Vi tapte fortjent mot Portsmouth, Everton vant på straffer - hverken fortjent eller fortjent og idag fortjente vi heller ikke bedre.

 

Jeg synes det er kjipt, ønsket meg veldig et gull i FA-cupen i år.

 

Hahahaha. Tapte fortjent mot Portsmouth på OT? Skulle hatt en klar straffe mot Everton i fjor før 90 min, punktum. Welbeck ble tatt. Men ja, i dag var forskjellig.

 

Men du må virkelig se Pompey kampen på OT igjen, kvartfinalen fra 07/08. Med mindre du skifter mening og ser at du har tenkt feil, MÅ du virkelig se kampen eller ihvertfall highlights igjen.

 

Kunne ikke vært mer uheldige i den kampen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Skjer med at vi alltid skal ha uflaks i FA-cupen? To sesonger siden ble vi ranet av Portsmouth, i fjor gikk Everton ufortjent videre til finalen. Og i år taper vi en kamp vi egentlig burde ha vunnet.

 

Det er jo fortjent. Vi tapte fortjent mot Portsmouth, Everton vant på straffer - hverken fortjent eller fortjent og idag fortjente vi heller ikke bedre.

 

Jeg synes det er kjipt, ønsket meg veldig et gull i FA-cupen i år.

 

Hahahaha. Tapte fortjent mot Portsmouth på OT? Skulle hatt en klar straffe mot Everton i fjor før 90 min, punktum. Welbeck ble tatt. Men ja, i dag var forskjellig.

 

Men du må virkelig se Pompey kampen på OT igjen, kvartfinalen fra 07/08. Med mindre du skifter mening og ser at du har tenkt feil, MÅ du virkelig se kampen eller ihvertfall highlights igjen.

 

Kunne ikke vært mer uheldige i den kampen.

Det viktigste i fotball er å skåre mål. Når vi skaper 10+ store målsjangser ila. en kamp og ikke putter noen, da er det ikke uflaks - det er udyktighet. Derfor mener jeg det var et relativt fortjent tap mot Portsmouth. Og ja, jeg så kampen. Den gikk på viasat4 hvis jeg ikke husker feil. Dør fortsatt inni meg når jeg ser Carrick på blankt mål, klønefot ass.

Lenke til kommentar

Vi hadde uflaks. Her går vi inn på definisjonen av flaks osv igjen, men jeg vil si at i den kampen ville bare ikke Gud gi oss noe. Det bare bare destiny at vi ikke skulle klare the Treble. Bare lojale og herlige spillere som Giggsy Scholesy Keano osv fikk erfare det der, ikke ulojale og eklere typer som Tevez og Ronaldo. Fate.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...