Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

agasøster: bra! Vi må huske at vi er Manchester United supportere og det er vår PLIKT å støtte laget. Ingen liker resultatet i dag, men vi skal være stolte av det vi er.

 

Sammen i tykt og tynt

Så klart er alle stolte av det United er. Er man en medgangssupporter dersom man ikke er fornøyd med kampen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
agasøster: bra! Vi må huske at vi er Manchester United supportere og det er vår PLIKT å støtte laget. Ingen liker resultatet i dag, men vi skal være stolte av det vi er.

 

Sammen i tykt og tynt

Så klart er alle stolte av det United er. Er man en medgangssupporter dersom man ikke er fornøyd med kampen?

Ikke legg ord i munnen på folk nå.

 

Mange medgangssupportere her inne. Det har det alltid vært og det vil det alltid være i en klubb som vinner mye.

 

Angående avstemningen så synes jeg ikke det er skandale, men er skuffet ja

Hva er det hvis det ikke er en skandale? I den grad enkeltkamper kan være en skandale er dagens resultat og kamp definitivt en av de. Leeds er ikke i championship en gang.

Men det er likevel Leeds. Man må ikke glemme dette.

Lenke til kommentar
agasøster: bra! Vi må huske at vi er Manchester United supportere og det er vår PLIKT å støtte laget. Ingen liker resultatet i dag, men vi skal være stolte av det vi er.

 

Sammen i tykt og tynt

Så klart er alle stolte av det United er. Er man en medgangssupporter dersom man ikke er fornøyd med kampen?

 

Jeg vil kanskje anklage noen for å være det, andre kanskje er bare håpløst dårlige tapere (noe som ikke bare er negativt). Og som jeg har sagt før så er det lov å kritisere laget.

 

Men jeg synes det er litt på sin plass å nevne det når ting går i mot.

Lenke til kommentar
For å komme med noe posetivt. Vi har en bedre sjangse til å ta ligaen nå

HOW!!!!!! med detta spillet, å viljen, ALDRI

 

Nei, men med spillet de viste mot Wigan.

Jeg ville påstå at det er fryktelig stor forskjell på dagens å Wigan kampen, å husk.... Wigan er i PL.

Dette er et tap jeg aldri kommer til å godta. t.o.m Burnley tapet gnager enda.

Får liksom ikke så jævli stor tro på hverken CL eller PL gull når man ser slikt spill.

Lenke til kommentar
Hvorfor ta selv jeg hadde spilt bedre? Evans var f.eks veldig god i dag. Stolt av gutten, vært ute så lenge også.

Vet ikke, er bare skuffet. Gjør det egentlig noe om det står "selv jeg hadde spilt bedre" eller "alle var dårlige"? Dersom du mener at Evans var den beste, stem på han. ;)

Lenke til kommentar
Hvem er medgangssupporter her inne Jotun? Jeg tror ikke egentlig det er mange her inne. Tror du mange ville byttet lag dersom United skulle bli like dårlige som f.eks. Pool?

 

Lurer på hvor mange som hadde fulgt laget like mye som nå hvis det hadde rykket ned ja.

 

Går ikke ut i tråden og anklager personer for å være medgangssupportere på grunnlag av hva som skrives her inne. Det blir teit, og det skjønner du. Men skriking og skråling på denne skalaen viser jo hvor godt enkelte takler motgang. Er umulig å si hvordan scenariet ditt ville peilt seg ut, men kan med stor sikkerhet si at United ville mistet svæææært mange supportere om nedrykk skulle skje. Selvsagt ville de fleste være igjen, men en klubb med stor suksess får alltids en del geiter med på slep. Se på Chelsea.

 

Ellers er det umulig å si sikkert om man er medgangssupportere da United ikke har gjort det dårlig på godt og vel 20 år.

Lenke til kommentar
Vår dårligste spiller er trolig bedre enn deres beste.

 

Hahahaha :!:

 

Det er sant da :)

 

 

Hehe, okay. Det ser jo sånn ut.

 

Kanskje ikke hele tiden i denne kampen, men gjevnt over så tror jeg Leeds hadde vert veldig fornøyd med vår dårligste spiller.

 

Det er jo tross alt vanskelig å velge den dårligste Manchester United spilleren idag, det er mange å velge mellom.

Men, jeg tror nok at de hadde beholdt både Snodgrass, Becchio og Beckford før de hadde giddet å vurdere en av de dårligste fra Manchester.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...