Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Kommer til å bli herlig. Har savnet FA Cupen, og savnet at pokalen går til Old Trafford. Jeg hadde mye heller startet med noen av våre beste i morgen (og hver FA Cup runde) enn å matche unge spillere sånn at vi ryker. Vet det er dårlig tenkt mtp utviklingen til de unge spillere men jeg vil faen meg at vi skal vinne FA Cupen igjen. Var så jævlig sur når vi røk mot Everton i semi finalene når det ble 0-0 og straffekonk; når vi skulle hatt en jævlig klar straffe tidligere i kampen hvis dere husker det. Ikke minst Berbatov sin patetisk straffe, ble så jævlig fornærmet.

 

Skal banke Leeds, og vi SKAL vinne FA Cupen i år!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er helt greit at SAF prioriterer som han gjør, det er det vi må gjøre. Vi kan ikke la være å satse på CL eller PL et år for å vinne FAC og da er det slik det må bli. Vi skulle i utgangspunktet ha kunne nådd en finale i fjor, men var uheldige som gikk ut for Everton på straffekonk med flere av våre nestbeste, som vi alle husker (ja, du husker jo iallefall slikt tc) så ble Welbeck snytt for en klar straffe. Det er Leeds, og de vil kjempe, men våre nestbeste skal fortsatt være bedre enn Leeds. Vi kan vinne FAC i år med flere unge på laget, og det er det beste for klubben og spillerene selv.

Lenke til kommentar

That's what I'm talking about! I dag skal vi vinne. FA Cupen skal vi vinne. Fergie har skjønt det! I fjor hadde vi jo ekstra mye med klubb VM osv men i år skal vi greie det, har jo en svær squad egentlig.

 

WAZZZA!! :D Evans tilbake, Neville tilbake, Fabio spiller og Vidic spiller. Anderson og Obertan er bra, og Gibson må jo få lov å vise at han kan fortsette å spille bra etter et par kamper uten noe form for spilletid. Welbeck er også spennende.

 

Jeg er storfornøyd, så får vi se hvordan det går. Herlig at jeg er våken og klar for kampen som er nå om 40 min! Pizza er også bestilt til ca. 2, så jeg er faen meg klar!

 

Get in you Devils!

 

EDIT: Og btw Latias, jeg skal se kampen i HD på ITV HD! Med Sky HD boksen, selv om de ikke egentlig får kanalen, hehehe. Du skulle ha sagt ja til hjelp fra meg for å sette det opp menmen!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Rooney og Berba VS lowlifedivisjonsøppelforsvar. GG.

 

Nei, men dette blir gøy. Selv om jeg faen frykter dette søppellaget, uansett hvordan lag som kommer fra lavere divisjoner som kompenserer de for manglende evner med vilje og stygge taklinger. Å det er i tillegg Dirty Leeds. Jeg er litt redd.

Lenke til kommentar

www.skynow.tv

 

Mest pga familien min som vil se indiske kanaler og cricket kamper osv osv, for ellers var jeg jo fornøyd med Canal+. Men med Sky kommer sååå mye i HD, pluss mye bedre kommentatore og spesielt CL der alle 8 kampene blir vist samtidig og 2 i HD osv. Og FA Cupen, Carling Cup i HD osv osv. Eneste med Sky er at de ikke kan vise 16.00 kamper på lørdager pga reglene i England osv, og da er det veldig greit å ha Canal+.

 

Ellers, Sky, hot damn. Helt sick. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...