Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Er fortsatt utrolig at man kan røyke å være verdens beste.

Selvsagt er det imponerene :)

Det er så mye potensiale i den mannen. Men jeg skjønner ikke hva det er? Gidder han ikke? Kan han ikke? VÆR SÅ SNILL Å PRODUSER NOE.

 

Jeg tror faktisk han er for treig til å rekke noen av de pasningene han fikk i dag. Ander spisser hadde tatt de og gått forbi keeperen når keeperne stormer ut hvis du skjønner hva jeg mener. Men han rekker ingen av de. Vet ikke helt om han prøver eller ikke. Var også Berba som klarte å miste ballen før 0-1, men det er noe annet. Svakt som faen av Neville, og ikke så bra av PIG heller nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har så jævla mange sjanser, at dette skulle vi faen meg klart å avgjort mot dette scumlaget. Alle unntatt Brown, Evans, Fabio og Rooney spilte ræv. Kollektivt: latterlig

Jeg syns da ikke Anderson var dårlig, mennehhhhhhh resten..............

 

For å komme med noe posetivt. Vi har en bedre sjangse til å ta ligaen nå

HOW!!!!!! med detta spillet, å viljen, ALDRI

Lenke til kommentar

Men jeg tror virkelig at alt starter fra forsvaret folkens. Helt seriøst. Det gir stabilitet og overalt confidence i laget. Altså, når slipepr vi inn fra en jævla langball?

 

Men jeg snakker offensivt også. Du må ha et godt forsvar som hjelper midtbanen og lager stabilitet. Vi har ikke noe på plass.

 

Jeg VET vi skulle ha vunnet med whatever lag på banen, men vi er så ustabile akkurat nå at dette ikke sånn super overraskende egentlig. Som Night sa, Besiktas kampen, Burnley kampen, Fulham kampen osv.

 

Altså, vårt beste er Oshea Rio Vida Evra. Ingen av de var med. Dette er ikke unnskyldning for å tape kampen, men jeg prøver å forklare at vi får jo aldri fortsette med god form for vi må alltid ut og inn med forskjellige spillere. OG, vi hadde kanskje klart å fortsette som mot Wigan om vi hade bare skiftet på noen posisjoner og BEHOLDT det fantastiske med f.eks Carrick og Fletcher der inne, og IKKE Gibson for faen.

 

Det jeg prøver å si at alt er ROTETE med Utd akkurat nå. ROTETE.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ok, dette er noe av det flaueste som har skjedd United på MANGE år. Men likevel, jeg blir flau av DERE. Dere kan jo faen ikke kalle kopforum et søppelforum når dere driter dere ut for hvert jævla innlegg dere skriver. Latterlig, dere slakter spiller etter spiller, og de dere like minst får selvfølgelig mest kjeft. Rooney,"guden", får jo nesten gå fri her idag...Han var ræva, samme som resten av laget. Dette var en kollektiv svikt, gi faen i å slakte enkeltspillere, idoter. Dette er så faen mye mere usaklighet enn kopforum, jeg tror jeg slutter å henge her gitt.....

Hold nå kjeft da, kiddo. Hold deg til veslevoksene united.no. Ingen som bryr seg om du skriver her eller ikke, har enda ikke sett deg bidra med noe som helt heller. Hade bra

 

Du snakker vel på vegne av alle Game,som alltid?

Lenke til kommentar
For å komme med noe posetivt. Vi har en bedre sjangse til å ta ligaen nå

HOW!!!!!! med detta spillet, å viljen, ALDRI

 

For meg så fungerer ikke fotball sånn. 2 poeng bak og vi har fått et stort lette i kampprogrammet

 

Ok, dette er noe av det flaueste som har skjedd United på MANGE år. Men likevel, jeg blir flau av DERE. Dere kan jo faen ikke kalle kopforum et søppelforum når dere driter dere ut for hvert jævla innlegg dere skriver. Latterlig, dere slakter spiller etter spiller, og de dere like minst får selvfølgelig mest kjeft. Rooney,"guden", får jo nesten gå fri her idag...Han var ræva, samme som resten av laget. Dette var en kollektiv svikt, gi faen i å slakte enkeltspillere, idoter. Dette er så faen mye mere usaklighet enn kopforum, jeg tror jeg slutter å henge her gitt.....

Hold nå kjeft da, kiddo. Hold deg til veslevoksene united.no. Ingen som bryr seg om du skriver her eller ikke, har enda ikke sett deg bidra med noe som helt heller. Hade bra

 

Du snakker vel på vegne av alle Game,som alltid?

 

Det gjør han ikke

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

@Corey: Ikke meg hvertfall, selv om etter akkurat denne kampen så bør slakt av lagets innsats være fullstendig legitimt.

 

Eg personlig tviler på det ville hjulpet å handle en stjerne eller to i dag. Hele laget svikter fullstendig. Er svært få spillere som leverer akseptabelt, og på meg virker det som et holdningsproblem. Tror rett og slett ikke spillerne er interessert i FA-Cupen. Tror de driter i den. Dessverre... FA-Cup bør være mer prioritert enn det spillerne viser i dag.

 

SAF viser hvertfall at han er interessert i å vinne.

 

Hele laget måtte vært byttet ut om United skulle hatt noe sjanse i dag. For Leeds var betydelig mye nærmere 3-0 enn United var 1-1. Det sier litt om spillet i dag. Tror spillerne ble tatt på senga og trodde at Leeds var et hvilket som helst championship lag. Det er de ikke. De er et rovdyr som stiller med brukket rygg, men de kan likevel bite knallhardt om de får sjansen. Det viste de i dag. Klarer de å holde spiriten oppe og møter gode lag i FA-cupen så kommer de langt i år.

 

All skriking og skråling om handling og selging av spillerne har eg ikke sansen for. Da må hele laget selges. Er helt greit å hyle å skrike om ditt og datt, men er lov med litt gangsyn også innimellom. Er mye de samme folkene som skriker høyest hver gang. Og de samme skriker like høyt når det går bra. Spillerne går fra "bøtter av dritt" til " :love: " på null komme svisj. De selv kaller det ofte engasjement, eg kaller det medgangssupportere. Når det alltid er slik så vises det tydelig at man ikke tåler at laget taper. Det blir feil supporter etter min mening. HELDIGVIS finnes det forskjellige meninger! Hvis vi aksepterer andres meninger så blir det kanskje litt mer gøy å diskutere disse forskjellene også. Ikke bare hakking og skriking.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Fikk en litt fin melding av en kompis på Facebook nå:

 

"HAHA nå har dere tapt flere kamper enn Liverpool!!!"

 

:whistle:

 

Fail

 

HVA? Er det sammenliagt alle kamper gjennom tiden eller noe?

 

--------

 

Angående avstemningen så synes jeg ikke det er skandale, men er skuffet ja

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...