Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Nå blir det hårfønere fra Sir Alex.

Tror du det hjelper? Berbatov går bare ut å tar seg en RØYK! Tenk å betale 300mil for en fotballspiller som RØYKER. Mannen er ikke lat, han er kortpustet!

Det burde hjelpe, gjengen kan ikke tape mot Leeds.

 

 

Edit: Verdens beste håndballspiller røyker rundt 10 om dagen.

Javel. Men du får ikke håndballspillere til 300 mil. Penger som kunne vært brukt på bedre ting. Kansje støttehjul til Owen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Berbatov.... :rofl: hvor er lysten å gnisten? løpe? hva faen betyr det?!? JÆVLA PUSLING!!!!!

Neville... :rofl: man skal spille ballen til med spiller, ikke Kaste ballen direkte til motspiller SURREHUE "LEGG OPP"

Gibson... :rofl: 1av10 skudd bra i løpet av 20 kamper SVAK

Welbeck... :rofl: RUN!!!! Welbeck RUN!!!! FFS!!!!! faen gutten stopper opp å halvjogger, SVAK

 

Nei fy faen!! Fergie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We need new players!!!!! Got DAMN!!!!

Lenke til kommentar
Det største problemet vårt idag, og i mange kamper ellers, er at vi ikke har en ledende drivkraft på midten, iform av det Liverpool har i Gerrard og Arsenal har i Fabregas. Rooney må ned å ta store deler av det ansvaret, noe som hemmer spillet vårt fremover kraftig..

 

HELT sant. Derfor var det patetisk å bruke Gibson i hele kamp og ikke erstatte han med Carrick. Eller starte med Carrick/Flethcer, eller ihvertfall ha Fletcher på benken.

Lenke til kommentar
Nå blir det hårfønere fra Sir Alex.

Tror du det hjelper? Berbatov går bare ut å tar seg en RØYK! Tenk å betale 300mil for en fotballspiller som RØYKER. Mannen er ikke lat, han er kortpustet!

Det burde hjelpe, gjengen kan ikke tape mot Leeds.

 

 

Edit: Verdens beste håndballspiller røyker rundt 10 om dagen.

Javel. Men du får ikke håndballspillere til 300 mil. Penger som kunne vært brukt på bedre ting. Kansje støttehjul til Owen?

Er fortsatt utrolig at man kan røyke å være verdens beste.

Lenke til kommentar
Det største problemet vårt idag, og i mange kamper ellers, er at vi ikke har en ledende drivkraft på midten, iform av det Liverpool har i Gerrard og Arsenal har i Fabregas. Rooney må ned å ta store deler av det ansvaret, noe som hemmer spillet vårt fremover kraftig..

 

HELT sant. Derfor var det patetisk å bruke Gibson i hele kamp og ikke erstatte han med Carrick. Eller starte med Carrick/Flethcer, eller ihvertfall ha Fletcher på benken.

 

Dog, Gibson er ikke god nok til den jobben. Ihvertfall ikke endå. Viss vi skal kjøpe noe i januar bør det bli en god offensiv midtbanespiller. Noen forslag? Eneste jeg kommer på i farten må være Marek Hamsik, selv om han også kan være ett usikkert kort..

Lenke til kommentar
ja, ka i helvette? 300mill for ein gammal gubbe som scora færre mål enn fuckings owen. Går glatt med på å bytte Beckford mot han treige tullingen på topp!

 

Hadde tatt Beckford bytte mot Berba ja faktsik, haha. Har likt Beckford en stund, så 3-4 Leeds kamper i fjor og et par til i år. Faen meg provoserende.

 

Berba kunne hatt 2-3 svære sjanser om han hadde LØPT i dag. Eller kanskje han bare er SÅ treig og ikke klarer å rekke disse pasningene. Det går ikke med en slik spiss om ikke klarer å ta disse pasningene. En kunne han nådd før keeperen og gått rundt han, men når det er Berba så tar keeperen den rolig uten noe stress. HELT utrolig provoserende.

Lenke til kommentar

Eit ord; trist...

 

Ser det kjem stadig fleire "suicidal" meldingar på Facebook hos united venner... Trur alle tar dette særs tungt. Eg skal kome tilbake seinare i kveld og skrive det meiner, då det eg har på hjartet no truleg vil få meg banna...

 

Moderatorar og admin: vis medfølelse og ikkje bann folk for det dei skriv i denne tråden. Me har det j***** nok no...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...