Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå blir det hårfønere fra Sir Alex.

Tror du det hjelper? Berbatov går bare ut å tar seg en RØYK! Tenk å betale 300mil for en fotballspiller som RØYKER. Mannen er ikke lat, han er kortpustet!

Det burde hjelpe, gjengen kan ikke tape mot Leeds.

 

 

Edit: Verdens beste håndballspiller røyker rundt 10 om dagen.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Forskjellen på Leeds og United i dag: Leedsspillerne forstod hvilken kamp dette var. De forstod hvor mye det ville bety for supporterne at klubben deres vant denne kampen.

 

Unitedspillerne virket til å heller ville være hjemme og spise god mat og drikke Øl. Flaut å se på "stjernene" våre så patetisk innsats de leverte i dag.

Lenke til kommentar

Vi er ikke god nok til å slå et League one lag. Seriøst. Dette er helt jævla ræv. Er det mulig, hvor er motivasjon?! Vil vi vinne noe om dagen? Det kan jo ikke være enkeltspillere siden vi faktisk gjorde det strålende ifjor. Vi er mett. Dette er helt jævlig. Jeg tror faktisk et rent B-lag ville gjort det bedre. De vil jo faktisk vinne noe.

Lenke til kommentar
Nå blir det hårfønere fra Sir Alex.

Tror du det hjelper? Berbatov går bare ut å tar seg en RØYK! Tenk å betale 300mil for en fotballspiller som RØYKER. Mannen er ikke lat, han er kortpustet!

 

Hehe. Jeje.

 

Jaja. Hva skal jeg si. Denne sesongen skulle aldri være pen pga salgne og erstatterne,

 

men dette er jo sykt. Sykt. SYKT. Leeds. FA Cupen."første" runden. jeg vetikke jeg.

 

Får lyst å knuse gamle laptopen min nå. Hm.

 

Hva

faen.

 

FJAØKLLLLLRJGEAGJKGÅHSRHBØ

Lenke til kommentar

Ok, dette er noe av det flaueste som har skjedd United på MANGE år. Men likevel, jeg blir flau av DERE. Dere kan jo faen ikke kalle kopforum et søppelforum når dere driter dere ut for hvert jævla innlegg dere skriver. Latterlig, dere slakter spiller etter spiller, og de dere like minst får selvfølgelig mest kjeft. Rooney,"guden", får jo nesten gå fri her idag...Han var ræva, samme som resten av laget. Dette var en kollektiv svikt, gi faen i å slakte enkeltspillere, idoter. Dette er så faen mye mere usaklighet enn kopforum, jeg tror jeg slutter å henge her gitt.....

Lenke til kommentar
Ok, dette er noe av det flaueste som har skjedd United på MANGE år. Men likevel, jeg blir flau av DERE. Dere kan jo faen ikke kalle kopforum et søppelforum når dere driter dere ut for hvert jævla innlegg dere skriver. Latterlig, dere slakter spiller etter spiller, og de dere like minst får selvfølgelig mest kjeft. Rooney,"guden", får jo nesten gå fri her idag...Han var ræva, samme som resten av laget. Dette var en kollektiv svikt, gi faen i å slakte enkeltspillere, idoter. Dette er så faen mye mere usaklighet enn kopforum, jeg tror jeg slutter å henge her gitt.....

Pass på så du ikke drar alle under en kam.

Lenke til kommentar
Det største problemet vårt idag, og i mange kamper ellers, er at vi ikke har en ledende drivkraft på midten, iform av det Liverpool har i Gerrard og Arsenal har i Fabregas. Rooney må ned å ta store deler av det ansvaret, noe som hemmer spillet vårt fremover kraftig..

Egentlig burde du skrive det siste innlegget i denne kamptråden, og deretter burde tråden stenges. Hadde ikke trengt å skrive et eneste ord. Brukernavnet ville talt for seg.

Lenke til kommentar
Ok, dette er noe av det flaueste som har skjedd United på MANGE år. Men likevel, jeg blir flau av DERE. Dere kan jo faen ikke kalle kopforum et søppelforum når dere driter dere ut for hvert jævla innlegg dere skriver. Latterlig, dere slakter spiller etter spiller, og de dere like minst får selvfølgelig mest kjeft. Rooney,"guden", får jo nesten gå fri her idag...Han var ræva, samme som resten av laget. Dette var en kollektiv svikt, gi faen i å slakte enkeltspillere, idoter. Dette er så faen mye mere usaklighet enn kopforum, jeg tror jeg slutter å henge her gitt.....

 

Rooney var sikkert bedre enn alle andre spillere på banen untatt kanskje Brown og Evans. Og Valencia. Så han han var ikke akkurat katastrofe hvis man ser på Neville, Gibson, Anderson til tider, Berbatov, Owen når han bommer på åpent mål osv.

 

Giggs også, hvorfor skal han spille når han ikke har spilt på så lenge og var DRITT mot Hull borte. HVOR ER CARRICK FLETCHER osv? Fy FITTE faen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...