Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leeds United


Latias

Man Utd - Leeds  

84 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Neville
      0
    • Brown
      6
    • Evans
      2
    • Fabio
      6
    • Obertan
      3
    • Anderson
      1
    • Gibson
      1
    • Welbeck
      0
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      4
    • Valencia (innbytter)
      7
    • Giggs (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      6
    • Selv jeg hadde spilt bedre.
      42
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja, for all del.
      17
    • Skandale at vi tapte.
      41
    • Er ikke United-supporter, så jeg er fornøyd!
      24
    • Vet ikke, så ikke kampen.
      2


Anbefalte innlegg

Spoton fra noodlehair som vanlig:

 

 

PIG - 6 Why doesn't he yell at his defenders when they're being fucking morons? He just sits there and takes it, like a chump. VDS would most likely have personally strangled Brown's head off.

 

Fabio - 7 To be honest, he's a liability defensively, but he was better on the ball than any of our midfielders, and by quite some distance too.

Brown - 3 Had the right idea, it was just having a clue to go with it. If you asked him to get a glass of water, he'd probably find a glass, find the kitchen sink, then somehow drown himself, smash the glass, and remove all water from the Earth.

Evans - 4 Distribution; first, learn what it even means, then, attempt to be less shit at it.

Neville - 6 Terrible for about half hour, then realised Brown and Obertan weren't actualt on his team, and stopped relying on them to not behave like useless cnuts.

 

Welbeck - 5 Not a winger, not left footed. Didn't work the last three times we tried it, either, for some unknown reason...most likely unrelated to the whole not actually being a left footed winger thing.

Gibson - I reckon, if we keep giving him chances, and not subbing him off even when it becomes clear he doesn't know how to play in midfield, eventually, given the time and patience, he'll die of old age.

Anderson - 6 Great decision to take him off at a time when he was single handedly trying to be our midfield, and replace him with someone who isn't a midfielder.

Obertan - Sorry, but other than to look like a slightly confused spoon, I don't get what the point in him is? He doesn't even bother paying attention to the game half the time.

 

Rooney - 7 Very good. Not Peter Crouch.

Berbatov - 5 He's a centre forward, how about we play him as one from time to time?

 

Subs

 

Giggs - Good when he was in the middle. The art of standing somewhere to receive the ball, and then passing it forwards to someone wearing the same colour shirt as you. A concept too confusing for either Anderson or Gibson to even comprehend. Shame we had no shape left by the time he was moved there.

Valencia - It was slightly embarrassing because all he did was show how shit Leeds actually were, and how shit we must be to not be beating them.

Owen - It's like he only has one foot, and his left leg just drifts around the pitch with him, implanting itself in the ground every time he stops moving.

 

Ferguson - I really don't understand what he was expecting to happen with the midfield he selected? How many times does something have to completely not work for someone to get the message?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer med at vi alltid skal ha uflaks i FA-cupen? To sesonger siden ble vi ranet av Portsmouth, i fjor gikk Everton ufortjent videre til finalen. Og i år taper vi en kamp vi egentlig burde ha vunnet.

 

Det er jo fortjent. Vi tapte fortjent mot Portsmouth, Everton vant på straffer - hverken fortjent eller fortjent og idag fortjente vi heller ikke bedre.

 

Jeg synes det er kjipt, ønsket meg veldig et gull i FA-cupen i år.

 

Hahahaha. Tapte fortjent mot Portsmouth på OT? Skulle hatt en klar straffe mot Everton i fjor før 90 min, punktum. Welbeck ble tatt. Men ja, i dag var forskjellig.

 

Men du må virkelig se Pompey kampen på OT igjen, kvartfinalen fra 07/08. Med mindre du skifter mening og ser at du har tenkt feil, MÅ du virkelig se kampen eller ihvertfall highlights igjen.

 

Kunne ikke vært mer uheldige i den kampen.

Det viktigste i fotball er å skåre mål. Når vi skaper 10+ store målsjangser ila. en kamp og ikke putter noen, da er det ikke uflaks - det er udyktighet. Derfor mener jeg det var et relativt fortjent tap mot Portsmouth. Og ja, jeg så kampen. Den gikk på viasat4 hvis jeg ikke husker feil. Dør fortsatt inni meg når jeg ser Carrick på blankt mål, klønefot ass.

 

Tja. Hadde vert mindre uflaks om vi ikke hadde skapt de sjangsene. Og målet til Pompey kom etter en barnehage feil av Anderson og Rooney og vi fikk en 50-50 straffe i mot og keeper utvist.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Gibson - I reckon, if we keep giving him chances, and not subbing him off even when it becomes clear he doesn't know how to play in midfield, eventually, given the time and patience, he'll die of old age.

 

Anderson - 6 Great decision to take him off at a time when he was single handedly trying to be our midfield, and replace him with someone who isn't a midfielder.

 

Helt riktig. Var latterlig å bytte ut Ando (latterlig å bytte han ut in the first place) for å gjøre de byttene som ikke involverte en sentral midtbanespiller inn en gang.

 

Og ja, Ando - Gibbo har vært DRITT før og men vi starter med de igjen. Noodlehair har helt rett her.

Lenke til kommentar
Ikke uenig, men Gibson er mere målfarlig da. Han kunne ha kommet med et langskudd igjen

 

Du kan ikke la spillere som Gibson spille hele kampen i dag bare fordi han kan kanskje skyte et av de langskuddene på mål når han spiller så jævlig ellers. Ando var en del bedre enn Gibson og hadde en veldig god start på andre omgangen. Plutselig byttes han ut og blir erstattet av en ving. Og Gibson får spille videre. Tragisk. Håper veldig på at Gibson ikke får spille mot City.

Lenke til kommentar
Ikke uenig, men Gibson er mere målfarlig da. Han kunne ha kommet med et langskudd igjen

 

Du kan ikke la spillere som Gibson spille hele kampen i dag bare fordi han kan kanskje skyte et av de langskuddene på mål når han spiller så jævlig ellers. Ando var en del bedre enn Gibson og hadde en veldig god start på andre omgangen. Plutselig byttes han ut og blir erstattet av en ving. Og Gibson får spille videre. Tragisk. Håper veldig på at Gibson ikke får spille mot City.

 

Tja, kanskje. Hadde vi ledet og hatt noe å forsvare så hadde jeg vert helt enig med deg

Lenke til kommentar
Silvestre sender Arsenal ut av cupen :) Kanksje da :)

 

Heller Arsenal enn Chelsea da.

 

Et lyspunkt for min del: Valencia spilte så å si for hele laget etter han kom inn. Dette er en fyr som virkelig jobber hardt.

 

Sant det, Valencia var herlig i dag. Og har vært ganske herlig i det siste generelt sett. Fergie har også snakket om han nå nylig; om hvor utrolig mye han gir i trening og kamper osv og hvor mye han jobber for oss. Han har kvalitet i seg og skulle faktisk hatt to-tre assist i dag om spissene våre kunne det å score mål. Og han var jo bare på i 20-30 min!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Silvestre sender Arsenal ut av cupen :) Kanksje da :)

 

Heller Arsenal enn Chelsea da.

 

Et lyspunkt for min del: Valencia spilte så å si for hele laget etter han kom inn. Dette er en fyr som virkelig jobber hardt.

 

Sant det, Valencia var herlig i dag. Og har vært ganske herlig i det siste generelt sett. Fergie har også snakket om han nå nylig; om hvor utrolig mye han gir i trening og kamper osv og hvor mye han jobber for oss. Han har kvalitet i seg og skulle faktisk hatt to-tre assist i dag om spissene våre kunne det å score mål. Og han var jo bare på i 20-30 min!

 

Dødt løp hos meg. Vet ikke hva som er verst av pengedoping og et lag uten briter

Lenke til kommentar

Wilshere og Ramsey på banen da. Walcott Gibbs er der et sted også. Men ja, pengedoping er uansett 100x ganger verre. Også har jo stor respekt for Wenger da. Nå som vi er ute kan de like gjerne vinne FA Cupen foran Chelsea da.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Sant det, Valencia var herlig i dag. Og har vært ganske herlig i det siste generelt sett. Fergie har også snakket om han nå nylig; om hvor utrolig mye han gir i trening og kamper osv og hvor mye han jobber for oss. Han har kvalitet i seg og skulle faktisk hatt to-tre assist i dag om spissene våre kunne det å score mål. Og han var jo bare på i 20-30 min!

 

OG; han slo et innlegg med venstra idag. Whaaat, mannen utvikler seg :new_woot:

Lenke til kommentar
Et lyspunkt for min del: Valencia spilte så å si for hele laget etter han kom inn. Dette er en fyr som virkelig jobber hardt.

 

Sant det, Valencia var herlig i dag. Og har vært ganske herlig i det siste generelt sett. Fergie har også snakket om han nå nylig; om hvor utrolig mye han gir i trening og kamper osv og hvor mye han jobber for oss. Han har kvalitet i seg og skulle faktisk hatt to-tre assist i dag om spissene våre kunne det å score mål. Og han var jo bare på i 20-30 min!

Synes det er regelrett fail av de som sier at Valencia er dårlig og flopp, halveis i sesongen har han allerede like mange mål som 3 sesonger i Wigan! Da snakker man om suksess!

Lenke til kommentar
Sant det, Valencia var herlig i dag. Og har vært ganske herlig i det siste generelt sett. Fergie har også snakket om han nå nylig; om hvor utrolig mye han gir i trening og kamper osv og hvor mye han jobber for oss. Han har kvalitet i seg og skulle faktisk hatt to-tre assist i dag om spissene våre kunne det å score mål. Og han var jo bare på i 20-30 min!

 

OG; han slo et innlegg med venstra idag. Whaaat, mannen utvikler seg :new_woot:

Problemet var jo at de resterende 21 spillerne var helt utspilt av venstrefotsinnlegget.

Lenke til kommentar
Wilshere og Ramsey på banen da. Walcott Gibbs er der et sted også. Men ja, pengedoping er uansett 100x ganger verre. Også har jo stor respekt for Wenger da. Nå som vi er ute kan de like gjerne vinne FA Cupen foran Chelsea da.

 

Jada jada :) men det er ingen god britisk satsing i klubben, og Wenger har jeg i vranghalsen enda, dog det er blitt ei stund siden han slang med leppa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...