murdoc Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 når jeg leser hva folk skriver, så står det at det står sony på den også skal som sagt bestille meg en slik når jeg ser jeg har råd Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Gi gjerne en tilbakemelding på hvorda de funker. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg kjøpte en kontroll til Xbox (ikke 360) fra DX. Den så helt ut som originalen men hadde merkbare skavanker. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 når jeg leser hva folk skriver, så står det at det står sony på den også skal som sagt bestille meg en slik når jeg ser jeg har råd Folk skriver vel også at analogstikkene ikke virker som de skal og at knappene er dårligere enn på originalene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 På Xbox kontrollen var paden dårlig, mens sticken gjerne hang seg opp om man var litt ivrig.. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har en sånn en, liggende på postkontoret nå Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har en sånn en, liggende på postkontoret nå Henta den i dag, så får gi en oppdate senere i dag:) Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) når jeg leser hva folk skriver, så står det at det står sony på den også skal som sagt bestille meg en slik når jeg ser jeg har råd Folk skriver vel også at analogstikkene ikke virker som de skal og at knappene er dårligere enn på originalene. Jeg har et par sånne liggende og de sluttet å fungere etter at sony kom med en oppdatering i høst. Og ja, det står Sony på de, eneste forskjell er at de er skranglete, dårlige analoge stikker, dårlige L1 og R1-knapper og de fungerer som sagt ikke lengre Kjøpte derfor to nye ORGINALE fra dustinhome med gratis frakt (ja, jeg er student). Men kanskje de har "oppdatert" kontrollene sånn at de funker med den nyeste firmwaren til PS3? Edit: Glemte å si at de IKKE er verdt pengene! Alt blir ødelagt med en sånn kontroll. Prøvde feks å spille fight night 4 og der er man avhengig av L1 og R1 og det var ganske vanskelig å måtte trykke hardt for å få de til å fungere. Endret 4. februar 2010 av LaStrada Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 når jeg leser hva folk skriver, så står det at det står sony på den også skal som sagt bestille meg en slik når jeg ser jeg har råd Folk skriver vel også at analogstikkene ikke virker som de skal og at knappene er dårligere enn på originalene. Jeg har et par sånne liggende og de sluttet å fungere etter at sony kom med en oppdatering i høst. Og ja, det står Sony på de, eneste forskjell er at de er skranglete, dårlige analoge stikker, dårlige L1 og R1-knapper og de fungerer som sagt ikke lengre Kjøpte derfor to nye ORGINALE fra dustinhome med gratis frakt (ja, jeg er student). Men kanskje de har "oppdatert" kontrollene sånn at de funker med den nyeste firmwaren til PS3? Edit: Glemte å si at de IKKE er verdt pengene! Alt blir ødelagt med en sånn kontroll. Prøvde feks å spille fight night 4 og der er man avhengig av L1 og R1 og det var ganske vanskelig å måtte trykke hardt for å få de til å fungere. kontrollen ser ekte ut, men stikkene er ræææva Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke rart Sony prøver å hindre folk i å bruke dem. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kjøp på ebay, kjøpte 3 stk. der for prisen av 1 hos expert null moms, gratis frakt... http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPII.dll?View...em=260541186590 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 ...og er 10 ganger så dårlig som en orginal. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan er sixaxis funksjonaliteten på disse kopiene da? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 ELENDIG! Har et par selv, men disse har sluttet å fungere etter at Sony kom med en oppdatering til PS3en. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 De uoriginale kontrollene ser kanskje "Ekte" ut og virker "Ekte" de første gangene man bruker de. Men etter litt bruk blir de veldig fort slitt , og kvaliteten er elendig rett og slett. Er hvertfall min erfaring... Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 De uoriginale kontrollene ser kanskje "Ekte" ut og virker "Ekte" de første gangene man bruker de. Men etter litt bruk blir de veldig fort slitt , og kvaliteten er elendig rett og slett.Er hvertfall min erfaring... De kontrollene er forferdelige i bruk, fysj av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå