emeritus Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen her som har tatt teorien? Nei, ingen. Sarkasme er fine greier Bare lurer ettersom jeg er klarert for teori og skal ta den nå til uka eller neste etter der, trenger tips Les. Teroritentamen. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen her som har tatt teorien? Nei, ingen. Sarkasme er fine greier Bare lurer ettersom jeg er klarert for teori og skal ta den nå til uka eller neste etter der, trenger tips http://www.prove.no/ https://teoritentamen.no/ Sjekk ut de linkene. Ta prøvene helt til du kan alt. Husk at du må kunne stoffet skikkelig, og ikke bare kunne klikke deg raskt gjennom. Teoritentamen er ikke gratis men er verdt pengene! Jeg øvde kun på de sidene, ikke noe annet, og bestod på første forsøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Takker Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skal ha forbikjøring på fredag, er det slik at 2 biler fra kjøreskolen kjører forbi hverande? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vi var 4 biler hvor den bakerste skulle kjøre forbi alle bilene før det var nestemann sin tur. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) har snart øvelseskjørt gjevnlig mye, i 2 år nå... kjøpte min egen bil for noen måneder siden... oppkjøring 16.feb... Langkjøring var latterlig for min del siden jeg ikke har retnings sans og partneren min ikke kunne lese kart... men bare morro... gjør ikke noe om man kjører feil. teorien er siiiimpel hvis du bare øver med teoritentamen.no... omtrent helt like spørsmål >.>... tok den på 10 min med 5 feil... Øvelseskjører en del med faren min som også har bildilla så det blir en del sladding rundt omkring på p-plasser osv... han sitter og spiller på iphone på vei til steder og kunne ikke brydd seg mye om hvordan jeg kjører... Håper ingen av dere har det sånn Får fort uvaner! som er jæævlig og få av seg noen uker før oppkjøringa! bare sånn tips >.< Er jævlig nervøs for ikke klare oppkjøringa nå... har ventet i 18 år på dette Endret 2. februar 2010 av Smurfn Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 har snart øvelseskjørt gjevnlig mye, i 2 år nå... kjøpte min egen bil for noen måneder siden... oppkjøring 16.feb... Langkjøring var latterlig for min del siden jeg ikke har retnings sans og partneren min ikke kunne lese kart... men bare morro... gjør ikke noe om man kjører feil. teorien er siiiimpel hvis du bare øver med teoritentamen.no... omtrent helt like spørsmål >.>... tok den på 10 min med 5 feil... Øvelseskjører en del med faren min som også har bildilla så det blir en del sladding rundt omkring på p-plasser osv... han sitter og spiller på iphone på vei til steder og kunne ikke brydd seg mye om hvordan jeg kjører... Håper ingen av dere har det sånn Får fort uvaner! som er jæævlig og få av seg noen uker før oppkjøringa! bare sånn tips >.< Er jævlig nervøs for ikke klare oppkjøringa nå... har ventet i 18 år på dette Hehe du får ha lykke til da, skal selv ta teorien asap, bra å høre litt hvordan den fungerer. Regnet med den var ganske lik teoritentamen.no Lenke til kommentar
Biler Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 har snart øvelseskjørt gjevnlig mye, i 2 år nå... kjøpte min egen bil for noen måneder siden... oppkjøring 16.feb... Langkjøring var latterlig for min del siden jeg ikke har retnings sans og partneren min ikke kunne lese kart... men bare morro... gjør ikke noe om man kjører feil. teorien er siiiimpel hvis du bare øver med teoritentamen.no... omtrent helt like spørsmål >.>... tok den på 10 min med 5 feil... Øvelseskjører en del med faren min som også har bildilla så det blir en del sladding rundt omkring på p-plasser osv... han sitter og spiller på iphone på vei til steder og kunne ikke brydd seg mye om hvordan jeg kjører... Håper ingen av dere har det sånn Får fort uvaner! som er jæævlig og få av seg noen uker før oppkjøringa! bare sånn tips >.< Er jævlig nervøs for ikke klare oppkjøringa nå... har ventet i 18 år på dette Syns du er heldig jeg, for når jeg øvlese kjører så følger faren min godt, og noen ganger begynner han å stresser meg, jeg liker når han ikke snakker, da følger jeg meg trygg og at jeg kan kjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Andre veiledningstime overstått på Onsdag, kjøringa gikk ikke helt etter planen... Uff. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Men det er jo bedre at det kommer på veiledningstimen enn ute i trafikken alene? Endret 14. februar 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Andre veiledningstime overstått på Onsdag, kjøringa gikk ikke helt etter planen... Uff. Hva gjorde du så galt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Men det er jo bedre at det kommer på veiledningstimen enn ute i trafikken alene? Ja, det er det jo, men jeg hater å gjøre feil i trafikken, det er liksom dette som er greia mi Hva gjorde du så galt da? Det hele startet når jeg stoppet for en kar som kom fra høyre, og veilederen da spurte hvorfor jeg stoppa. Da svarte jeg at han kom fra høyre, også sa ikke han ikke noe mer. Da begynte jeg å lure på om det jeg gjorde var feil, og at jeg kanskje var på en forskjørsvei (var nemlig ikke kjent der, men det viste seg at jeg ikke var på en forskjørsvei...) og i neste kryss dura jeg bare forbi han som sto og venta til høyre, temmelig tåpelig... Resten av turen tenkte jeg over den idiotiske feilen jeg hadde gjort, og i en rundkjøring så ikke jeg skiltet han refererte til og plasserte meg da i feil fil, og for å slippe unna dette pressa jeg meg fram foran en trailer, dette falt heller ikke i smak hos veilederen. Etterpå tok jeg en prat med han, og han bekreftet at jeg kunne alle reglene og at jeg egentlig var en veldig god sjåfør, men at jeg måtte slutte å tro at sensor var ute etter vanskelige svar, og jeg ikke måtte tro at sensoren prøver å lure meg. Resten av den dagen var jeg ganske deppa Endret 14. februar 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 har øvelseskjørt litt over et og et halvt år nå...kjører opp den 2mars...mangler bare langkjøringa. strøyk første gangen på teorien, 1 feil for mye, surt!, andre gangen ble det bare 4 feil, utrolig god følelse når dette tegnet dukker opp glattkjøringa er det artigste under hele greia. Viss foreldrene dine er flinke til å kjøre og de passer på i starten at du gjør det meste riktig så trenger man ofte ikke flere enn de obligatoriske kjøretimene med sjåførlærer, noe som er veldig billig Som andre har nevnt her så tror jeg også det kan være lurt å lære seg drifting, da lærer man fortere og bedre hvordan bilen oppfører seg når det er glatt og hvordan man skal rette opp en skrens fks. artig tråd! Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tro meg The Norwegian Stallion jeg gjorde også ihvertfall ën dum feil nesten i slutten av kjøretimene før oppkjøringen. Noe så enkelt som å snu på en riksveg fra en veglomme. Gjorde ikke nytte av hele veglommen så jeg endte med å måtte rygge inn på vegen igjen (kvelte motoren) og det kom bil bak meg osv. Kjørelæreren så temmelig oppgitt ut. Han så vell for seg sensoren stryke meg i det øyeblikket.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, en ting lærte jeg iallefall: Se mer på skilt sånn at sånt tull ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Besto teorien idag med bare 2 feil, kan også anbefale teoritentamen på det sterkeste! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Besto teorien idag med bare 2 feil, kan også anbefale teoritentamen på det sterkeste! Gratulerer Skal prøve å få øvd skikkelig til teorien i helga nå, så går den siste innspurten mot lappen etter det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Besto teorien idag med bare 2 feil, kan også anbefale teoritentamen på det sterkeste! Gratulerer Skal prøve å få øvd skikkelig til teorien i helga nå, så går den siste innspurten mot lappen etter det Takk, takk Du får ha lykke til, jeg for min del har 4 måneder igjen før jeg kan kjøre opp Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Bare for å spørre, hvor mange obligatoriske timer er det? som man absolutt MÅ ta ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå