Gå til innhold

Den store øvelseskjøring-tråden!

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før fikk man lapp. Nå får man kort. Verre er det ikke. :) Dette er ganske nytt så om du nylig fikk lapp er det sikkert bare kjøreskolen som henger litt etter.

Vi tok traffikalt grunnkurs samtidig.. Jeg henger litt etter han ene når det gjelder oppkjøring, men er langt foran han andre, men allikevel har de kortbevis, men jeg har lapp. Do NOT like!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Før fikk man lapp. Nå får man kort. Verre er det ikke. :) Dette er ganske nytt så om du nylig fikk lapp er det sikkert bare kjøreskolen som henger litt etter.

Vi tok traffikalt grunnkurs samtidig.. Jeg henger litt etter han ene når det gjelder oppkjøring, men er langt foran han andre, men allikevel har de kortbevis, men jeg har lapp. Do NOT like!

Det har vel ikke så mye å si, da ;) Med mindre du øvelseskjører i to biler.

Jaja, men de som har fått lapp i "gamle dager" skal få kort etter bestått teori.

Lenke til kommentar

Jeg fikk lapp etter grunnkurset, som jeg tok i midten av mars. Når får jeg kort, da?

Bare vi som fikk lapp som får kort etter teori/mørkekjøring (tok det samtidig, så veit ikke hvilken det gjaldt), de som tar grunnkurs nå får kort.

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

De som tok Trafikkal grunnkurs i "gamle dager" fikk lapp og hvis du skal ha kort så må du ta mørkekjøring... om du har tatt mørkekjøring, så ringer du kjøreskolen din å spørr etter trafikkalgrunnkurs bevis. Da får du beviset i kort formet. Det er bare de som tok trafikkal grunnkurs i nå tiden får kort...

Lenke til kommentar

De som tok Trafikkal grunnkurs i "gamle dager" fikk lapp og hvis du skal ha kort så må du ta mørkekjøring... om du har tatt mørkekjøring, så ringer du kjøreskolen din å spørr etter trafikkalgrunnkurs bevis. Da får du beviset i kort formet. Det er bare de som tok trafikkal grunnkurs i nå tiden får kort...

Joa, men jeg fikk kort for en liten stund siden fordi jeg venta med mørkekjøring alt for lenge :p

Lenke til kommentar

Altså, dere snakker om "gamle dager" og greier, jeg tok traf. grunnkurs i midten av mars, dog uten mørkedemo, og fikk bare lapp. Jeg vil da få kort når jeg tar mørkedemo?

Jeg fikk ingenting :thumbdown:

Trafikkstasjonen liker deg ikke :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Andre her som nærmer seg oppkjøring? Blir snart 18 og har oppkjøring på dagen. Kjenner jeg er nervøs allerede (selv om jeg har noen hundre mil bak rattet :p)

Lenke til kommentar

Er ikke teorien det verste egentlig? Oppkjøring er som en veiledningstime. Eneste forskjell er at du kan stryke. :p

Synes teorien var kjempelett, jeg. Kan ha noe med at jeg leste mye mer til den enn noen annen prøve jeg har hatt :p

Lenke til kommentar

Jeg tok den idag. Strøk med glans! 1 feil for mye er kjipt. Personlig syns jeg teorien er det verste. Alt det andre er rimelig ålreit i forhold til teorien. Men jeg blir sikkert nervøs jeg også når det nærmer seg oppkjøring. Har fortsatt et par måneder igjen minst. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...