HOHOHOHO222 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 kan hende det... noen har sagt at det var greit, men men er ikke sikker. Det kan ikke hende nei... Sånn er det. Uavhengig av hva du har hørt noen si. Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har hatt to kjøretimer på kjøreskole nå, og en veiledningstime (kjørelærer kommenterte ikke kjøring underveis, obligatorisk) idag. Kjørte jevnt bra, litt høy fart i en sving, så ikke en vei fra høyre som jeg hadde vikeplikt for (kom ingen biler heldigvis). Eneste jeg totalt feilet på var bakkestart, noe jeg klarer ganske bra til vanlig, menmen, hjem å øve på det skal jeg. Neste time er i slutten av april, men satser på at det blir noen ledige før det, da er det bykjøring som står på programmet. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Noen som vet om det går ann å få en ekstra kopi av øvelseskjørebeviset? Vi har to biler og det er så knotete å passe på hvilken bil det er i. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Noen som vet om det går ann å få en ekstra kopi av øvelseskjørebeviset? Vi har to biler og det er så knotete å passe på hvilken bil det er i. Brett det sammen, og legg det i lommeboken. Da har du det altid med deg. Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Noen som vet om det går ann å få en ekstra kopi av øvelseskjørebeviset? Vi har to biler og det er så knotete å passe på hvilken bil det er i. Eventuelt ringe trafikkstasjonen og be om nytt, de nyere bevisene er i kort-størrelse. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Eller bare kopier det Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det går vel ikke med de store papirlappene? Min var signert... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er jo bare et lite kort, er ikke noen stor lapp. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det spørs når du fikk det. Før fikk man lapp. Be om å få et nytt siden du har "mistet" ditt gamle. Voilla. Du har nå to. Eventuelt det med å legge det i lommeboka. Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Legg det i lommeboka - da har du det med deg overalt. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) et kjapt spørsmål; når dere girer, slipper dere gassen først, så inn med clutch, etterfulgt av giring eller ruser dere motoren i ca 1/2 sekund hver gang dere girer (altså trykker inn clutch, så slepper ut gass)? Måtte gjøre sistnevnte med Audi'n på kjøreskolen for å få myk giring. edit: kan legge til at Audi'n var diesel, og bilen jeg kjører hjemme er bensin, dersom det har noe å si. Endret 30. april 2010 av Cheap Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 *mine innlegg* Må bare få med meg hva som blir sagt i denne tråden, nå som jeg øyeblikkelig skal begynne med øvelseskjøringa Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kommer ann på bilen, bensin med rævva clutch må jeg gasse og clutche, mens på den splitter nye dieselen er det bare å clutche Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Med min gamle bensindrevne, inn med clutchen, gire så gasse på.. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er det lettest å kjøre en bil med lite hestekrefter? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Audien jeg pleide å kjøre med kjøreskolen hadde litt over 100 hk, men dro godt så kunne gire i litt lav fart fra 2-3 feks. Men Audien som jeg kjører nå har samme antall hk, men et forskjellig dreiningsmoment, så jeg må i mye høyere turtall før det er lurt å gire opp, ellers går den treigere enn Fiestan vår på litt over 60 hk xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som vet om det går ann å få en ekstra kopi av øvelseskjørebeviset? Vi har to biler og det er så knotete å passe på hvilken bil det er i. Hmm, jeg fikk først et stort brev får 1,5 år siden, men jeg fikk et nytt bevis i kortform etter at jeg tok teorien rett etter jul (fikk faktsik 2 nye av en feiltagelse) Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som vet om det går ann å få en ekstra kopi av øvelseskjørebeviset? Vi har to biler og det er så knotete å passe på hvilken bil det er i. Hmm, jeg fikk først et stort brev får 1,5 år siden, men jeg fikk et nytt bevis i kortform etter at jeg tok teorien rett etter jul (fikk faktsik 2 nye av en feiltagelse) to kompiser har de korta, men jeg har tatt teorien og jeg har bare den kjedelige lappen? Hvorfor har ikke jeg fått det kortet? 2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg fikk bare en papir/plastdekket lapp da jeg tok trafikalt grunnkurs, får vel kort når man har tatt teorien, kanskje? EDIT: Ah, ser du har tatt det, ja. Endret 30. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Før fikk man lapp. Nå får man kort. Verre er det ikke. Dette er ganske nytt så om du nylig fikk lapp er det sikkert bare kjøreskolen som henger litt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå