Joakim87 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 hei! jeg lurte på hvordan man gjorde spill og til .cue.bin filer sånn at du kan lese dem med daemon tools? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 er et fint lite program som heter Alcohol 120%. Som alle andre programmer må man kjøpe det for å kunne utnytte det fulllt og helt, men sharware versjonen funker greit den. (ihvertfall helt til evaluation tiden løper ut:) Lenke til kommentar
haakka Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 eller du kan lase ned fantom Cd. er ikke helt sikker på hvor du finner det men søk på google. det er et veldig lett programm Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 clone cd.. helt genialt enkelt.. bare hukar for om du vil kopiere eller lage image fil. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 CloneCD lager ikke .bin CDRWin, derimot. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Er vel ikke akkurat store forskjellen mellom bin og img da Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hei!jeg lurte på hvordan man gjorde spill og til .cue.bin filer sånn at du kan lese dem med daemon tools? clone cd CloneCD lager ikke .bin Det er nå så. men den lager filer som kan emuleres med daemon tools, hvilket jeg anser som hovedproblemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå