Smrbk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei! Jeg fikk min Nokia E72 i dag, og liker den kjempegodt. Bestilte på www.komplett.no og det var med norsk tastatur for de som lurer. Men jeg har et lite ikon som blinker hele tiden. Det er et meldingsikon (et brev) rett ved siden av ikonet for trådløst nettverk. Ikonet står altså å blinker kontinuerlig. Noen som vet hva dette er slags varsling? evt hvordan jeg får den vekk? GODT NYTTÅR! - Sapka Lenke til kommentar
eiks Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei!Jeg fikk min Nokia E72 i dag, og liker den kjempegodt. Bestilte på www.komplett.no og det var med norsk tastatur for de som lurer. Men jeg har et lite ikon som blinker hele tiden. Det er et meldingsikon (et brev) rett ved siden av ikonet for trådløst nettverk. Ikonet står altså å blinker kontinuerlig. Noen som vet hva dette er slags varsling? evt hvordan jeg får den vekk? GODT NYTTÅR! - Sapka det er ikke full mld innboks eller noe? står det noe i bruker manualen kanskje?? Får min idag! gleder meg! Lenke til kommentar
shegg Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei!Jeg fikk min Nokia E72 i dag, og liker den kjempegodt. Bestilte på www.komplett.no og det var med norsk tastatur for de som lurer. Men jeg har et lite ikon som blinker hele tiden. Det er et meldingsikon (et brev) rett ved siden av ikonet for trådløst nettverk. Ikonet står altså å blinker kontinuerlig. Noen som vet hva dette er slags varsling? evt hvordan jeg får den vekk? GODT NYTTÅR! - Sapka Gå inn på meldinger. trykk valg, så sim meldinger. Slett alle meldinger. Da forsvinner " brevet " Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det betyr at du har meldinger som er lagret på !MERK! simkortet.. Disse må du da slette evt. på gamle telefonen din om du ikke finner valget å slette disse på den nye Da forsvinner konvolutten. Lenke til kommentar
eiks Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da her jeg hatt tlf min:D Strålende fornøyd!! men, når tlf ligger med tastelås.. så blinker menyknappen.. Hva er dette? Mulig å skru av? Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Pulserende lys heter det trur jeg, du finner det under innstillinger en plass. Får min snart jeg også, antageligvis i løpe av dagen (se om jeg finner mer spesifikt ut av det da. Lenke til kommentar
Rabben Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da her jeg hatt tlf min:D Strålende fornøyd!! men, når tlf ligger med tastelås.. så blinker menyknappen.. Hva er dette? Mulig å skru av? Ja, dette kan du skru helt av eller du kan få den til å kun blinke når du enten har e-post, ubesvart anrop eller ny melding samt kombinasjoner av dette. Du kan også justere hvor lenge du vil at lyset skal blinke etter at en av hendelsene har skjedd. Finner valg for dette under kontrollpanel -> innstillinger -> generell -> tilpassing -> varslingslys Lenke til kommentar
eiks Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da her jeg hatt tlf min:D Strålende fornøyd!! men, når tlf ligger med tastelås.. så blinker menyknappen.. Hva er dette? Mulig å skru av? Ja, dette kan du skru helt av eller du kan få den til å kun blinke når du enten har e-post, ubesvart anrop eller ny melding samt kombinasjoner av dette. Du kan også justere hvor lenge du vil at lyset skal blinke etter at en av hendelsene har skjedd. Finner valg for dette under kontrollpanel -> innstillinger -> generell -> tilpassing -> varslingslys takker så meget! irriterende men vittig finesse:p Lenke til kommentar
eiks Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Enda ett spm... Noen mulighet for å få avsluttknappen til å avslutte programmene, og ikke bare skjule dem i bakgrunnen..?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå