Gå til innhold

FAC: Reading - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rio?

Greit nok lag det der ja, Kuyt kunne ha blitt byttet mot Babel da,satser på at han kommer inn.

Edit: det var da leeeeeeeenge til kamp enda.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bedre enn det du skal ha det til i hvertfall.

Ok, jeg aksepterer at vi har forskjellige forventninger til hva spillerene på Liverpool leverer.

Hva har egentlig Babel bevist kontra Lucas? Lucas har da vert langt bedre imo. Anyways, im of. Lykke til, breake a leg!

Liverpool<3

YNWA!

Sammenligne Babel og Lucas? Du synest det blir rettferdig?

Anyways. Kom nettopp hjem, så hvordan har kampen vært? Torres ut med skade?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

deflection mål av Gerrard. Nice!

Ikke en direkte spennede kamp sett fra nøytrale øyne. Godt å få 1-0 ledelse til pause gitt. :)

Lenke til kommentar

@Smågal: Synes ikke Lucas er noe fast valg sentralt på midten, men ofte virker det som om du synes at Spearing er bedre. Noe som er langt fra faktum. Du kan glede deg over at Lucas ikke har vært spesielt god i førsteomgang i det minste. Så bittelitt rett har du. :)

Aquilani åpnet veldig bra sammen med resten av laget. Dabbet av etterhvert og jeg håper vi scorer et til mål så fort som mulig ellers så scorer Reading garantert og vi må jage scoring for å forhindre ekstraomganger evt straffer.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aquliani må bli vandt med aggresive forsvarere. Helst så fort som mulig, men gjør ellers en ok(kun ok) figur så langt i kampen.

Lenke til kommentar
Synes ikke Lucas er noe fast valg sentralt på midten, men ofte virker det som om du synes at Spearing er bedre. Noe som er langt fra faktum. Du kan glede deg over at Lucas ikke har vært spesielt god i førsteomgang i det minste. Så bittelitt rett har du. :)

Jeg har vitterlig aldri blandet Spearing inn i dette, så hvor kommer han inn i bildet? For å ha det sagt har jeg null tro på hverken darby, spearing eller plessis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...