Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 La nå gutten få være i fred. Satser på at Rafa topper laget mot Reading, trenger kamptrening før bortekampen mot Stoke. Babel syns jeg kan få starte, enten som adjø-kamp elller som tegn på tillit fra Rafa. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Rafa prater om Kelly og skaden hans som han skulle vært førstelagsspiller nå, me like. Virker som han har tenkt å stille med et sterkt lag i morgen, uavhengig av Stoke kampen. Vi har jo da bla Masche tilbake. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Håper selvfølgelig på ekstraomganger og straffekonk her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Liverpool vinner nok om det blir straffekonk da. Gerrard kommer ikke til å puste ballen mot mål. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Såååh. Reina Carragher Skrtel Agger Insua Babel Gerrard Aquilani Benayoun Torres Ngog Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Kunne vært spennende å se det laget, men vet ikke hvor vellykket det vil være med Gerrard/Aquilani i en 4-4-2, med mindre Aquilani spiller hakket mer offensivt og Gerrard holder noe igjen. Særlig med tanke på at Aquilani ikke har mange kamper med resten av laget osv. tror jeg det lett vil kunne oppstå ubalanse om vi stiller sånn. Dog håper jeg på Aquilani fra start, men ser det kanskje både bedre og mer realistisk om vi starter i 4-2-3-1. Håper også på Babel og Skrtel fra start som sist. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hehe, tanken streifet meg. Men Gerrard kan fikse en pittelitt mer defansiv rolle mot selveste Reading da tror jeg. Vil helst unngå Lucas. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Lurer på hvordan El-Zhar er i form etter skaden? Hadde vert digg å hatt ham innpå mot slutten i dag, men jeg tror han forsatt er skadet. Reina Degen-Carra-Agger-Insua Bønna-Lucas-Aquilani-Aurelio Gerrard Torres Skeptisk til Degen, men skeptisk til Carra også på høyre. Så da får det bli sånn. Babel og Pacheco og Goggen i andre omgang Trenger jeg si jeg gleder meg til kamp? Måtte snøfillene dra på lopphavet. Endret 13. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Aurelio... og Lucas,neeei.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har lucas vert så dårlig de siste kampene da? Forstod det som at Aurelio sugde balle sist kamp, men da får han pokker meg ta seg sammen. Slå et par innlegg på nøtta til Gerrard og Torres. Nei jeg er usikker, må gjerne ha Riera også for min del. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Riera er skadet fortsatt. Heller Babel og Bønna på hver sin kant. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har lucas vert så dårlig de siste kampene da? Hmmm.. *tenkelitt...* Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Flott å ha bestemt seg for å mislike en spiller uannsett. Usa-style! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Javell. Du mener han har vært god? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vil faktisk heller ha Lucas enn Gerrard i den defensive rollen på midten. Gerrard er alt for udisiplinert i posisjoneringen til å ha anker-rollen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Javell. Du mener han har vært god? Bedre enn det du skal ha det til i hvertfall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva har egentlig Babel bevist kontra Lucas? Lucas har da vert langt bedre imo. Anyways, im of. Lykke til, breake a leg! Liverpool<3 YNWA! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Cavalieri, Degen, Carragher, Agger, Insua, Lucas, Aquilani, Kuyt, Gerrard, Benayoun, Torres Res: Gulacsi, Aurelio, Babel, N'Gog, Spearing, Skrtel, Pacheco Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Bra lag, men igjen skulle jeg veldig gjerne sett Babel til fordel for Kuyt, håper Rio kan få rundt en halvtime i dag, helst en hel omgang, men det er vel lite trolig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Wtf? Rio? Har du han på Twitter eller? Bra lag ja. Håper på Pacheco-time mot slutten og hattrick av Torres. GL guys. Rio = Babel Endret 13. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå