Gå til innhold

FAC: Reading - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Kan vi få se noen bytter? Kanskje det er en for fysisk batalje for Aquilani igjen da men. hihi.

Babel og Aqui vil jeg helst se nå

Kan du ROE NED når du har 4 og et halvt minutt på å behandle ballen Carra.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aquilani er i mine øyne langt i fra god nok , har ikke bevist noe i kampene han har startet eller kommet inn som innbytter . Ræva kjøp

Ja, man burde jo forvente at han skal prestere skikkelig klasse etter å ha vært ute mange måneder med skade og ikke spilt en kamp!! Veldig bra tankegang. Håper vi selger Torres fordi han ikke klarte å score i dag, ræva kjøp ass. Gi Aqui litt tid da i det minste. Når sesongen er slutt kan man heller si han floppa.

Omkamp var jo det vi trengte nå! Torres hadde faen meg 3-4 store sjanser, burde satt minst en av dem. Triste greier.

Lenke til kommentar

Greit nok det, men gi han nå hvertfall en sjanse da. Idioti å kalle han flopp når han knapt nok har spilt en hel kamp og nesten ingen fra start, men bare får 15-20 min her og der. Kommer jo aldri i kampform da, og da kan vi i så fall like godt skylde på oss selv, som aldri ga han sjansen.

Lenke til kommentar

For å være ærlig forventa jeg LITT mer en hva han har prestert til nå. Jeg kaller ikke han er dårlig kjøp, i det hele tatt. Ikke enda. Men til nå er det forståelig at folk er frustrerte, på alt og alle. Personlig er jeg mest forbanna over RAfa.

Lenke til kommentar
Ja, man burde jo forvente at han skal prestere skikkelig klasse etter å ha vært ute mange måneder med skade og ikke spilt en kamp!! Veldig bra tankegang. Håper vi selger Torres fordi han ikke klarte å score i dag, ræva kjøp ass. Gi Aqui litt tid da i det minste. Når sesongen er slutt kan man heller si han floppa.

+ 1.

But the English-logic is undefinably...

Lenke til kommentar

Pacheco og Riera skal være ute med skade for de som er forbanna. Uansett forferdelig dårlig av oss i dag, Reading skal faen meg slås. Greit at Rafa kjører 4-4-2, og da er det forståelig at Aquilani starter på benken, tror det hadde blitt dårlig balanse med han og Gerrard sentralt. Det jeg har å utsette på Rafa i dag er at han starter med Aurelio på kant mot et Championship-lag, Babel eller Benayoun burde ha fått startet og Kuyt burde vært tatt av i dag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...