Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Kan vi få se noen bytter? Kanskje det er en for fysisk batalje for Aquilani igjen da men. hihi. Babel og Aqui vil jeg helst se nå Kan du ROE NED når du har 4 og et halvt minutt på å behandle ballen Carra. Endret 2. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 endelig ser det ut som Aurelio skal ut, viser seg nok en gang som en skandale på VV. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er TRIST at vi skal slite med å slå lag som Reading. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er det, og dette ender 1-1. Omkamp er ikke akkurat hva vi trenger.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Glem det, Smågal svarte før han så spørsmålet . Jaja, omkampen blir på Anfield i alle fall.Det er da noe, siden et eller annet mirakel må skje for at dette skal bli LFC-seier... Endret 2. januar 2010 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Aquilani er i mine øyne langt i fra god nok , har ikke bevist noe i kampene han har startet eller kommet inn som innbytter . Ræva kjøp Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Glem det, Smågal svarte før han så spørsmålet . Saw it coming Ogger, tror vi må gi han mer tid, første sesong i PL fra et langt skadeavbrekk er veldig tungt. Men ja, det ser ut som han sliter veldig med tempoet og aggrisiviteten. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Aquilani er i mine øyne langt i fra god nok , har ikke bevist noe i kampene han har startet eller kommet inn som innbytter . Ræva kjøp Ja, man burde jo forvente at han skal prestere skikkelig klasse etter å ha vært ute mange måneder med skade og ikke spilt en kamp!! Veldig bra tankegang. Håper vi selger Torres fordi han ikke klarte å score i dag, ræva kjøp ass. Gi Aqui litt tid da i det minste. Når sesongen er slutt kan man heller si han floppa. Omkamp var jo det vi trengte nå! Torres hadde faen meg 3-4 store sjanser, burde satt minst en av dem. Triste greier. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Aquilani var uansett elendig i dag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Aquilani var uansett elendig i dag. I dag trenger heldigvis ikke å bety "for alltid". Ellers så synes jeg hele kampen var balle. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Greit nok det, men gi han nå hvertfall en sjanse da. Idioti å kalle han flopp når han knapt nok har spilt en hel kamp og nesten ingen fra start, men bare får 15-20 min her og der. Kommer jo aldri i kampform da, og da kan vi i så fall like godt skylde på oss selv, som aldri ga han sjansen. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg skrev bare hva jeg synes om det han har prestert hittil , ikke bra i de hele tatt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg skrev bare hva jeg synes om det han har prestert hittil , ikke bra i de hele tatt Så spør jeg, forventa du noe annet de første kampene? Du kaller han ræva kjøp allerede. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 For å være ærlig forventa jeg LITT mer en hva han har prestert til nå. Jeg kaller ikke han er dårlig kjøp, i det hele tatt. Ikke enda. Men til nå er det forståelig at folk er frustrerte, på alt og alle. Personlig er jeg mest forbanna over RAfa. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, man burde jo forvente at han skal prestere skikkelig klasse etter å ha vært ute mange måneder med skade og ikke spilt en kamp!! Veldig bra tankegang. Håper vi selger Torres fordi han ikke klarte å score i dag, ræva kjøp ass. Gi Aqui litt tid da i det minste. Når sesongen er slutt kan man heller si han floppa. + 1. But the English-logic is undefinably... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Pacheco og Riera skal være ute med skade for de som er forbanna. Uansett forferdelig dårlig av oss i dag, Reading skal faen meg slås. Greit at Rafa kjører 4-4-2, og da er det forståelig at Aquilani starter på benken, tror det hadde blitt dårlig balanse med han og Gerrard sentralt. Det jeg har å utsette på Rafa i dag er at han starter med Aurelio på kant mot et Championship-lag, Babel eller Benayoun burde ha fått startet og Kuyt burde vært tatt av i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Skal vi bruke denne tråden for omkampen mot Reading? Eller blir det lagd ny tråd?(noe vi ikke trenger imo) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Skal vi bruke denne tråden for omkampen mot Reading? Eller blir det lagd ny tråd?(noe vi ikke trenger imo) Smart. Prøver å bruke to kamper i en tråd for å prøve og komme seg forbi United-kamptrådene på antall innlegg. :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hør på storspammeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå