ErlendRU Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Enig med dere, men lurer på hva det hadde blitt av han om feks. Arsenal hadde kjøpt ham fra Ajax i 2007. Han hadde vært helt knall, det er jeg sikker på. Helt forjævlig at han ikke har fått sjansen mer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hadde kuyt vært litt smartere og lagt 45 til Gerrard som posisjonerte seg glimrende der så hadde vi sikkert scoret. Ikke akkurat den smarteste spilleren nei. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Se der ja. Dette er jo bra. Faen vi er så tragiske at jeg har ikke ord for det en gang. Vi spiller som et helvetes bedriftslag for et eller annet gamlehjem, fullt av bare bestemødre med rulator. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hahahaha, er det noen som er overrasket? Fortjent ledelse. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dette er så frustrerende at jeg bare vil slå ett eller annet. Hardt. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kall meg gjerne medgangssupporter, men hvis ikke vi skjerper oss i løpet av kampen så må jeg faktisk ta en ferie fra Liverpool. Jeg klarer faktisk ikke mer, får vondt i hele kroppen av det her. Vi er klart dårligst mot en dumpekandidat fra Mediocreship... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vi snur da dette. De blir slitne i andre omgang. Bare vent. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hjelper ikke at de blir slitne når vi ikke løper selv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg prøver bare å være optimistisk og håper på det beste Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Deilig Gerrard, en av de få som kan score. Torres next Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Aurelio duger kun på frispark når han får uendelig god tid. Synd, kunne ha puttet 2 i dag han. 3 nå... venta lenge på reprise fra målet og fikk se akkurat hva jeg trodde. Dårlig av Lucas. Endret 2. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det noen andre her som synes Insua har spilt veldig dårlig? Synes han virker altfor tung, han er ikke i nærheten av å følge Reading-spillerne når de rykker, og vi ender enten opp med farlig overlegg eller frispark imot. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Insua har vel ikke hatt den beste kampen akkurat. Bytte han med Babel eller Bønna og trekke Aurelio ned. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Aquilani, Babel og Benayoun inn takk. Aurelio må ut hvertfall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Insua har tross alt målgivende her i kampen. Gjorde flott forarbeid på scoringen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Vil si at Liverpool tar styringen nå i andre omgang. Vi spiller ikke bra. edit: SUKK. Endret 2. januar 2010 av Perfecta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå