Gå til innhold

FAC: Reading - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vært en ekstrem sesong da. Helt crazy, mange nøkkelspilleren har underprestert.

Vil jeg si.

Skal nok mer til enn en Gerrard i form for å få skuta på rett kjøl du.

Ja det ska jeg ikke begi meg ut på. Men om Gerrard hadde prestert som Kaptein hadde det uten tvil løftet laget i starten av sesongen. Nå skal det mye til. Det er bare å kjølehale Rafa først som sist.

Lenke til kommentar
Sammenligne Babel og Lucas? Du synest det blir rettferdig?

Mja. Fått mange sjanser begge 2.

Vel.. Etter å ha sett den igjen.. Hadde det vært en liverpoolspiller som hadde blitt sparket slik, så ville jeg sagt at det var klar straffe. Kan helt klart diskuteres, men grei nok...

Særlig når degen faktisk fikk gult kort for akkurat det samme......Fitte dommer! Bomer det da, mannen hater jo Liverpool, det har vi sett før. Linjedommerene må også få litt mer styrke i glassa.

Ellers, hva skal man si? Joda, tapte relativt fortjent.

+ Aquilani, spiller relativt bra, har noen passninger som er helt rå, men som ikke engang Torres henger med på.(hvordan klarte han egentlig den 90 granderen fra utsiden av foten og i ubalanse, elns)? Passningene blir litt dårligere etterhvert, tror han ble sliten også, men 120 minutter lar seg høre.

+ Vi spiller bedre i andre omgang, uten Torres og Gerrard på banen.

Det er ingen flyt, det er ingen bevegelse, det er ingen innsats, det er ingen passnings trygghet. Det er null selvtilitt.

Vi har litt å jobbe med.

Eneste jeg har å utsette på Benitez i dag er at vi ikke satte Pacheco innpå i det 70`ende.

Skjerpings hos spillerene imo.

Lenke til kommentar

Hadde det bare vært opp til trenern å sette sammen en lagoppstilling og krysse fingra hadde jaggu meg jeg også gjort en like god jobb som Rafa. Men slik er det ikke. Så å si at alt er spillernes feil synes jeg blir litt bs. Klart, spillerne har mye av skylda og det er de som skal gjøre jobben. Men det er trenerns jobb å motivere spillerne, veilede spillerne til å gjøre de riktige valgene på banen osv osv. Rafa er uten tvil ikke uten skyld i dette. SAMMEN med spillerne ofc.

Lenke til kommentar

Innsats og kvalitet er nå en ting, men det er jo så mye mer enn det som ligger bak det med å være manager for et lag. Man kan jo ikke bare samle sammen en random klynge med folk, sette de på en fotballbane og be de spille bra. Man trenger jo en manager som kan lede dem, motivere dem, samle dem osv. Man trenger en manager som kan mane spillerne og motivere til nettopp innsats. Og med innsats og gode spillere kommer også kvalitet. Det er lenge siden vi har sett noe særlig innsats og selvtillit i Liverpool FC, og da er det Rafas ansvar å få den psykiske delen på plass igjen.

Kan jo også diskutere det med at Rafas taktikk og laguttakk har ført til flere tap, som igjen fører til dårlig mentalitet, og så har man det gående. Det blir litt vagt å skylde på noe sånt, men jeg mener hvertfall at det er Rafas jobb å lede skuta den rette veien når det er tunge tider, og jeg synes ikke han gjør det veldig bra. For faktum er at det er IKKE veldig bra når man har en så lang periode nede i grøfta som klubben har hatt nå, stort sett hele sesongen, med unntak av noen få lyspunkt her og der (stort sett bare seieren mot United egentlig).

Lenke til kommentar

Ler så nattekaffen spruter utover bordet når jeg leser innleggene her inne og spesielt kloffsk sine. Årets Liverpool bruker, ikke en tvil i verden. Regner med dere har like god underholdning på bekostning av oss nå det går ått helvete for United.

Vi taper vel vi mot Burnley i helga, så da er det deres tur til å le igjen.

Lenke til kommentar
Tingen er ErlendRU at jeg ikke kan forstå at Rafa bare mister grepet helt og totalt når han har styrt skuta i riktig retning i 4 år.

Jeg vil frem til at det ligger mer bak, da spesielt spillerene.

Kanskje ha har slutta å røyke? Slutte med medisinene sine? Kanskje dama hans nekter han sex? (Evt Lucas nekter han sex, tvilsomt dog, siden han fremdeles er på laget) Hva vet vi? Poenget ER: Resultatene er Rafa sitt ansvar, hvis ikke spillerne har den rette mentaliteten, har han hentet feil spillere... Satt litt på spissen, men dere skjønner hva jeg mener.

Jeg vil se forandring i LFC og jeg vil se det NÅ. Om vi får inn en ny eier, managerbytte eller hva det nå enn er. NOE MÅ SKJE!

Endret av Sagberg
Lenke til kommentar
Eneste jeg har å utsette på Benitez i dag er at vi ikke satte Pacheco innpå i det 70`ende.

Skjerpings hos spillerene imo.

Har mye jeg kan skylde på Benitez for, men akkurat det der synes jeg han gjorde rett i. Vi hadde brukt to bytter og om vi satte inn Pacheco, og fikk en skade på en spiller ville vi spilt med 10 mot 11 mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...