ironduke Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Elprice har et supert tilbud på Canon EOS 1000D nå, men det er ingen "kjøp"-knapp på siden. Det skal være på lager til sending innen 24 timer. Hvorfor får jeg ikke bestilt det da? Bor for langt unna nærmeste Elprice til å oppsøke butikk. Se her: http://www.elprice.no/nye-produkter-ifra-i...-mm-dc-2766b067 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan det være at den egentlig ikke legges ut på salg før f.eks. på mandag? Tom Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Kan det være at den egentlig ikke legges ut på salg før f.eks. på mandag? Tom Ikke i følge sidene. Der står det at salget starter 2. januar kl. 0700. Regner med dette gjelder på nett også? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke i følge sidene. Der står det at salget starter 2. januar kl. 0700. Regner med dette gjelder på nett også? Da er det nok en feil. Foreslår du sender en mail til kundesenteret. Tom Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har selv sendt mail nå. Skal oppdatere om hva jeg får tilbake.... Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Har selv sendt mail nå. Skal oppdatere om hva jeg får tilbake.... Jeg sendte også mail :-) Men får vel neppe noe svar før mandag. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har selv sendt mail nå. Skal oppdatere om hva jeg får tilbake.... Jeg sendte også mail :-) Men får vel neppe noe svar før mandag. Trodde kansje dei svarte på lørdager også men ser ikke slik ut:( Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Husk at dette ikke er en vanlig lørdag. Og ofte er butikkene åpne på lørdager - men kontoret (som håndterer bl.a. mail) har vanlige arbeidsuker mandag til fredag. Endret 2. januar 2010 av PerB Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er ikke Nikon D3000 et bedre kjøp? Kun 300kr. mer, følger med VR/IS objektiv, større skjerm og nyere. Side-by-side Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 er dette tilbudet med 18-55 MED eller UTEN IS? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 er dette tilbudet med 18-55 MED eller UTEN IS? Jeg mistenker at Canon tilbudet er uten IS. I spesifikasjonene til Elprice, så står det Bildestabilisering: Digital Nikon tilbudet vil jeg si er bedre. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Bildet viser med IS og det står digital på spec,så ville nok ikke slå meg til ro med et kit uten IS. Elprice har et begrenset antall 1000D på tilbud,sannsynligvis er dem utsolgt. Endret 2. januar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 er dette tilbudet med 18-55 MED eller UTEN IS? Jeg mistenker at Canon tilbudet er uten IS. I spesifikasjonene til Elprice, så står det Bildestabilisering: Digital Nikon tilbudet vil jeg si er bedre. Ja derfor jeg spurte, hvis det er med IS er det et ganske godt tilbud, vurderer å kjøpe kamera til søsteren, men bør være Canon siden det er det jeg har. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er uten IS, har fått endel spørsmål angående den pakken på jobb i dag, om vi matcher pris eller ikke. hehe, det var også "begrenset" antall som ble nevnt tidligere i tråden. trur det var 4 eller 5 per butikk. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Er vel kanskje smart å legge på ca. 1500 og kjøpe et EOS 450d? Noen formeninger om det? Lenke til kommentar
morlie Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ja, hvis du skynder deg å bestille på nett sånn at du får det til den tilbudsprisen:) men, du hadde jo ikke fått 1000D til 2999,- så i praksis så legger du bare på 500+- fra 1000D og opp til 450D:) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ja, hvis du skynder deg å bestille på nett sånn at du får det til den tilbudsprisen:) men, du hadde jo ikke fått 1000D til 2999,- så i praksis så legger du bare på 500+- fra 1000D og opp til 450D:) Jobber du hos Elprice ? Problemet er at på 1000D tilbudet finnes det ingen "kjøp nå" knapp lengere,så man kan ikke legge inn noen bestillinger. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 hehe, nei. jobber heldigvis ikke på elprice=) Lenke til kommentar
to88he Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Når Elprice legger ut en annonse med bilde av et IS objektiv og det ikke står noen ting i teksten om at det er uten IS. Dette er sikkert brudd på en eller annen markedsføringslov, send mail til de og klag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå