Kringly Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei. Idag skal jeg på byen og forsh for første gang.... Er det normalt at folk har med masse alkohol på forsh, eller er det på byen det meste abv drikkingen skjer? Er det smart av meg å ta på meg den svære bobblejakka? Har de en plass jeg kan henge den, når jeg kommer inn? (Litt teint spm. men er litt stress å ha på seg en svær jakke inne?..) Noen tips? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis det er første gang, så er det kanskje uansett ikke så lurt å drikke så mye? Kjipt å havne i trøbbel første gang på byen...? Og skal du ut på byen senere er det kanskje heller ikke så praktisk med en svær boblejakke. Og ja, det er normalt å ta med noe å drikke på, men det er dårlig stil å ta med for mye. Lenke til kommentar
Kringly Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvordan pleier folk å kle seg? Greit å ta på seg en skjorte? - Ikke en av finskjortene, men en som er litt cool... ? Er det lett å havne i trøbbel? Det vil jeg ikke! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mitt første spørsmål; har du noen erfaring med alkohol i det hele tatt? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Normalt (i min omgangskrets i alle fall) er å drikke mest på vorsh. Drikke på byen er dyrt, og man klarer seg lenge om man drikker en del under vorshet. Avhenger også litt av varigheten til vorshet. Vi starter gjerne i 8-tiden og drar på byen til klokka er rundtom 12, er ikke så lenge på byen da, så har da ikke noe stort behov for drikke der. Du kjører klær som du pleier å bruke på skolen f.eks., med mindre det er en spesiell anledning (bursdagsvorsh eller noe sånt). Og jeg bruker selv ikke jakke på byen, uansett hvor kaldt det er. Er ute max 5 min om gangen (til/fra buss/taxi og mellom utesteder), og man fryser ikke like mye når man har hatt litt innabords. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fryser ikke like mye nei, en reell sjanse for å fryse ihjel er jo tilstede, men det bryr man seg ikke om før dagen derpå, om det blir noen... Man skal passe på kulda når man drikker. Husk at kroppen din tåler 7 ganger mindre kulde når du drikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå