bIsk0p Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 3 timer? Istrekk? Forbrenner nokk med kalorier da ja kan jeg tenke meg Merkelig regne måte hvis man sier at man holder ut 3 timer fordelt på 6 ganger... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 3 timer? Istrekk? Forbrenner nokk med kalorier da ja kan jeg tenke meg Merkelig regne måte hvis man sier at man holder ut 3 timer fordelt på 6 ganger... Hvor kommer 6 ganger inn i bildet? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei den skjønte ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 3 timer? Istrekk? Forbrenner nokk med kalorier da ja kan jeg tenke meg Merkelig regne måte hvis man sier at man holder ut 3 timer fordelt på 6 ganger... Hvor kommer 6 ganger inn i bildet? Den kom fra "istrekk" spørsmålet. Det er vel ingen andre måter å "måle" utholdenhet på enn i en om gang... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Den kom fra "istrekk" spørsmålet. Det er vel ingen andre måter å "måle" utholdenhet på enn i en om gang... Jeg forstår fremdeles ikke tankegangen din... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Den kom fra "istrekk" spørsmålet. Det er vel ingen andre måter å "måle" utholdenhet på enn i en om gang... Jeg forstår fremdeles ikke tankegangen din... Hmmm.. Det ble sagt at en holdt ut i 3 timer. Så kom en og lurte på om dette var istrekk. Dette synes jeg var et merkelig spørsmål da ingen ville sagt at de holdt ut til sammen 3 timer fordelt på flere "runder" med sex... Online-humoren min tapte litt her ser jeg, men men. Nok offtopic? Vi diskuterer vel heller lang forhud her... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Amerikanske jenter synes gutter som ikke er omskjært er ekle. Hva som er så ekkelt med forhuden er jeg dog ikke klar over...Det er veldig tradisjon for omskjæring på gutter i USA. Dette blir som regel gjort uten problemer når ungen er liten, sånn jeg har forstått det. Det er også et hygienisk aspekt ved å fjerne forhuden, som jeg personlig mener er litt pirkete. Hygiene er viktig uansett! What? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Spør du meg så spør eg deg. At omskjæring i USA er mye mer vanlig enn i Norge er vel også ganske kjent fenomen. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Eg var berre overraska over at det vart gjort. Er det noko religiøs bakgrunn for det? http://www.cirp.org/library/statistics/USA/ 56% omskjært i 2006. Endret 6. januar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Omskjærling i USA er vel mer av hygene og "vane" enn det er snakk om religion.. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Først tenkte jeg at det var jødisk skikk og bruk, men det er vel ikke SÅÅÅ mange jøder der borte? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Og det finnes vitenskapleg grunnlag for at hygienen blir betre? Å ha for "vane" å kutte i penis til alle nyfødte er litt uforståeleg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det blir jo ganske klamt mellom glansen og forhuden over tid, kan lett oppstå vond lukt også (er ikke et stort problem ved vanlig hygene) men jeg ser absolutt deres side av saken. Husker go lukta etter 1 uke i felt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dei har vel vatn og såpe i USA? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ha...ha... Hvis du går rundt en dag når det er varmt ute, så blir ikke penis noe spesielt delikat pga klamheten forhud har skapt. Uten denne vil du minske/slippe dette =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det kan neppe være hovudårsaken til omskjæringa. Varmt blir det nok der nede uansett, med eller utan forhud. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Husker go lukta etter 1 uke i felt! Amen, my brother! Den ullfrotèen luktet ikke godt. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Alt etter forholdene... Mye forhud kan være bra hvis man blir angrepet av en Schæfer som er mannevond, er man heldig berger man det viktigste og kan sees som en med en litt uheldig utført omskjæring resten av livet. Mye forhud kan være ett mareritt, hvis snabben forøvrig er liten og man støtt må late vannet. Har lett for å få festet forhuden i buksas glidelås da, med de komplikasjoner som dette påfører. Resultatet kan bli som ovenfor, en noe røft utført omskjæring hvis uhellet virkelig er ute. Endret 7. januar 2010 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å vaske kølla er jo det beste med å dusje! Kunne aldri tenkt meg å være omskåret. Jeg føler jeg har litt mye forhud, så når jeg har stå blir liksom ikke alt trukket tilbake. Det blir lggende under penishodet så penisen for bare en flat form ingen "sopp" som vises tydelig fordi forhuden ligger i veien. andre? Dette er nok heller definert som helt normalt enn "for mye forhud". Ingenting å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg