Gjest Guest_wiener_* Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 tittel sier allt... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så lenge den ikke henger å slenger når du har ståkuk har det nok lite å si vil jeg tro.. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så lenge den ikke henger å slenger når du har ståkuk har det nok lite å si vil jeg tro.. Ja. Men er ikke noe fint om den er 4-10cm lang heller Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Bare om den er i veien og tilfører fysiske plager. Eksen min haddre ganske mye forhud, plager meg aldri (men jeg "mobbet" han litt av og til. Han haddre litt slapp hud, så jeg køddet med at huden hadde vokst i fra han ) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha! Det va da litt stygt gjort mortania Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha! Det va da litt stygt gjort mortania Det måtte til, ikke sant Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Synes du den er til mye bry, så er det fint mulig å fjerne den! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Synes du den er til mye bry, så er det fint mulig å fjerne den! Evt deler av den? Forhuden er der jo for å beskytte glans. Glans holder seg også mer følsom om man beholder forhud/deler av forhud. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Majoriteten er nok totalt careface. Jeg hadde i hvertfall ikke brydd meg. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Majoriteten er nok totalt careface. Jeg hadde i hvertfall ikke brydd meg. Amerikanske jenter synes gutter som ikke er omskjært er ekle. Hva som er så ekkelt med forhuden er jeg dog ikke klar over... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Amerikanske jenter synes gutter som ikke er omskjært er ekle. Hva som er så ekkelt med forhuden er jeg dog ikke klar over...Det er veldig tradisjon for omskjæring på gutter i USA. Dette blir som regel gjort uten problemer når ungen er liten, sånn jeg har forstått det. Det er også et hygienisk aspekt ved å fjerne forhuden, som jeg personlig mener er litt pirkete. Hygiene er viktig uansett! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Synes du den er til mye bry, så er det fint mulig å fjerne den! Evt deler av den? Forhuden er der jo for å beskytte glans. Glans holder seg også mer følsom om man beholder forhud/deler av forhud. Ja, ja Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det kanskje en fordel under sex å ha mindre følsomt penishode? Kan kanskje holde ut lenger? Lenke til kommentar
Gjest Guest_wiener_* Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 men hvor lenge klarer dere(gutter) å holde ut ? klarer kansje å holde u i 20-30 min hvis jeg har en bra dag... ellers ca10-15 min... vet ikke om det er innen "normalen"... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 5 min med høyra er vanlig Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det kanskje en fordel under sex å ha mindre følsomt penishode? Kan kanskje holde ut lenger? Hva om man f eks allerede holder ut en time uten problemer, så får fjernet forhuden, huden på glans herdes og VIPS tar det dobbelt så lang tid, om ikke lenger? Den er kjip På ett tidspunkt blir det bare slitsomt å ha seg. Som regel rundt tre timer for min del. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lang forhud er ikke noe problem, det er iallefall bedre enn for kort Og som nevnt, er den plagsom lang. Så kan du alltids få fjerne litt eller alt. Ang omskjæring så er det det hygeniske perspektivet som gjør at jentene liker dette i land hvor dette er normalt. Hvordan mangel på forhud gjør en mindre følsom vet jeg ikke, men men. Når vi snakker om å holde ut, så ser jeg ikke det på som et poeng å holde ut 3 timer. Hadde rett og slett blitt litt kjedelig tror jeg, iallefall hvis man skal bruke 3 timer hver gang. Sex kan være like bra om det varer 5 min eller 1 time, spørs på situasjonen =) Lenke til kommentar
Gjest Gjest17årgutt Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg føler jeg har litt mye forhud, så når jeg har stå blir liksom ikke alt trukket tilbake. Det blir lggende under penishodet så penisen for bare en flat form ingen "sopp" som vises tydelig fordi forhuden ligger i veien. andre? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 3 timer? Istrekk? Forbrenner nokk med kalorier da ja kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg