Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du om og være alene?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg synes om å være alene synes jeg suger big time :( Kunne tenkt meg en person jeg kunne dele livet mitt med. Traff en jente før sommerferien 09 og vi var veldig mye sammen før sommerferien, men når ferien kom dro jeg på ferie og var borte i 4 uker.. Dette svekket ganske mye. Når jeg kom hjem igjen snakket vi litt over MSN og SMS, men ble ikke noe mer ut av det.. Så kom skolen igjen da. Vi startet på forskjellige skoler og da mistet vi kontakten enda mer. Per dags dato har jeg lyst til å fortelle henne hva jeg følte/føler for henne, men har rett og slett ikke baller nok. Noen tips til å gjennoppta kontakten?

Sender henne en melding i ny og ne, men føler at det ikke blir noe særlig ut av det. Det som suger enda mer er at hun har skaffet seg er type. Da jeg fikk vite det svekket det meg veldig. Jeg følte at jeg ikke hadde den samme kontakten med henne som jeg hadde før hun skaffet seg en kjæreste.

Lenke til kommentar

Syns det er digg å bo alene og være alene mesteparten av tiden jeg ikke er på jobb. Spiller sjeldent alene, og syns det er artigere å f.eks. se film når man er flere enn alene, selv om det også kan være bra.

Synes det er synd at enslige ikke får noen "fordeler" slik registrerte samboere og de som er gift får, eller at fordelene utjevnes litt i hvertfall.

Endret av Nator
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_hei

Jeg trives alene, men henger også en del med venner. Det som er er at det alltid er noen hjemme, noe som irriterer meg mest er at jeg feks må slå ned på lyden hvis det er en sex-scene på film. Jeg liker meg engentlig ganske godt nå klokken er kvart over 4 alt er helt stille, det er da jeg finner roen og jeg pleier å sitte å lese i forum uten at mamma kommer inn: "nå er det middag! hva er det du leser på" så står det som overskrift "hvordan onanere jeg?" i overskriften.

Lenke til kommentar

haha..

nei jeg er ny-singel (2-3 uker siden) og svært dårlig til å være singel til nå.

før dama kom inn i bildet bodde jeg i kollektiv og syns det var utrolig digg.

jeg liker slett ikke å være alene. en hel dag uten å sosialisere er vanskelig å takle for meg sålangt.

det blir så utrolig bra å begynne på jobb igjen på mandag, så har jeg 8 timer minst, med folk jeg kan snakke med.

flytter nok ikke tilbake til kollektiv, for det er bra å ha sitt eget sted. men jeg kommer til å ha øyne og ører åpne for interessante jenter, som en GRIBB ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_hei
Trenger du forumhjelp for å finne ut hvordan du onanerer? :O

Nei, jeg er gutt og jeg synes det er feks interesant å lese om åssen jenter gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Jeg driver med Uberman's Sleep Schedule, så jeg er alene ca. 10 timer de fleste netter. Og det er herlig! Men jeg prøver å være mer sosial på dagene enn det jeg var før; spilling og TV-serier sparer jeg til natten.

Hvordan skal jeg få det til visst jeg går på skole?

Lenke til kommentar
Jeg driver med Uberman's Sleep Schedule, så jeg er alene ca. 10 timer de fleste netter. Og det er herlig! Men jeg prøver å være mer sosial på dagene enn det jeg var før; spilling og TV-serier sparer jeg til natten.

Hvordan skal jeg få det til visst jeg går på skole?

Jeg har ordnet med en lærer og får låne et rom hvert storefri. Men du bør vente til en ferie før du begynner adaptation, du klarer ikke skole i den tilstanden.

Edit: Det anbefales heller ikke å begynne før du er atten år, siden du trenger søvnen din i den alderen. Men jeg er 17 år selv hehe...

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Tror det kommer veldig an på hva man driver med til vanlig, for eksempel hvis man er veldig sosial på jobb eller skole så får man dekket sine sosiale behov der, og da blir det godt å komme hjem og være alene. Slik opplevde jeg iallefall ungdomsskole og videregående, men når man begynner å studere skjer det så mye hele tiden, ikke bare med selve studiene, så da er det ekstra godt å kunne trekke seg tilbake til hybelen/leiligheten og bare slappe av alene med en bok eller en film. Viktig å finne en balansegang mellom sosialt og alene-tid som passer for en selv, det er nå min mening:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Er det normalt og være slik?

Liker best og være alene!

Det er best å være alene og spille mens man prater med folk på skype, msn eller steam!

Hva synes du?

Jeg likte det veldig godt før, men jeg tror ærlig talt det bare var fordi jeg ble vant med en ensom tilværelse og at jeg bare aksepterte den og ble komfortabel med den.

Nå er jeg igjen alene etter flere langvarige forhold uten noe særlig opphold og null erfaring med singellivet. Nå mistrives jeg direkte fordi jeg ikke klarer å være alene. Jeg savner noen konstant og det er så håpløst at jeg bare er helt fortapt i melankoli og selvmedlidenhet. Så... man kan vel si jeg har endret litt syn på det med tiden...

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt å være sammen med andre, men syns det også er fantastisk å være alene og. Jeg bor alene og stortrives, samtidig som jeg har masse venner som bor innenfor 10min kjøretur fra meg. Så selv om jeg er alene, så føler jeg meg aldri ensom.

Samtidig har jeg en jobb hvor jeg er i kontakt med mange forskjellige mennesker daglig, så det skal veldig mye til for at jeg er alene over lengre tid.

Men nå er det også viktig å skille mellom alene og ensom. Alene er helt topp, mens ensom suger. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...