Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du om og være alene?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Er det normalt og være slik?

Liker best og være alene!

Det er best å være alene og spille mens man prater med folk på skype, msn eller steam!

Hva synes du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Det er både godt og vondt å være alene. Jeg trives godt i eget selskap, men føler av og til et behov for å sosialisere meg.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Jeg trives best med venner. Om jeg spiller eller noe, som jeg forsåvidt svært sjeldent gjør er det kanskje greit å være aleine, men sånn til vanlig synes jeg det er ganske kjedelig. Tror ikke det er så unormalt, men helt bra vil jeg ikke akkurat si det er.

Lenke til kommentar

Introverts, in contrast, tend to be more reserved, less outgoing, and less sociable. They are not necessarily loners but they tend to have smaller circles of friends and are less likely to thrive on making new social contacts. Introverts are less likely to seek stimulation from others because their own thoughts and imagination are stimulating enough. A common misconception is that all introverts suffer from social anxiety or shyness. Introversion does not describe social discomfort but rather social preference. An introvert may not be shy at all but may merely prefer non social or less social activities.

http://en.wikipedia.org/wiki/Introvert :roll:

Lenke til kommentar
Jeg trives best med venner. Om jeg spiller eller noe, som jeg forsåvidt svært sjeldent gjør er det kanskje greit å være aleine, men sånn til vanlig synes jeg det er ganske kjedelig. Tror ikke det er så unormalt, men helt bra vil jeg ikke akkurat si det er.

Samme her. Spiller sjeldent, men de gangene jeg gjør det er jeg ofte alene og trives med det (med unntak selvfølgelig). Ser også ofte filmer alene, men det har kanskje noe med at samboeren ikke liker actionfilmer...

Bare sunt med litt tid alene!

Lenke til kommentar

Jeg er et menneske som liker godt å være alene, kanskje fordi jeg ikke er så ofte alene. Jeg liker godt å være sammen med andre og, en balanse er viktig. Eneste gangene jeg blir ensom er hvis jeg er "alene" på en plass hvor det er mye folk jeg ikke kjenner og hvor det ikke er "normalt" å ta kontakt med de andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg er mer slik at jeg skal være alene eller så skal jeg bare være med noen få folk!

Jeg tilbringer 80% av tiden min alene.

Lenke til kommentar

Liker veldig godt å være alene. Idealferien min er at resten av familien reiser et sted så jeg kan sitte hjemme og leve livet i et meget avslappet tempo. Har ikke de fleste eller beste av venner, men ser ikke på meg selv som en loner, når jeg først er ute på fest/filmkveld osv. så storkoser jeg meg.

Enest litt frustrerende at alle andre har lett for å stemple meg som ensom og ulykkelig bare fordi jeg ikke fester så mye.

Endret av Sylinderhatt
Lenke til kommentar

Merkelig nok hvis mye jeg spiller, så liker jeg å være sammen med folk og snakke med folk. Men da jeg spiller blir det veldig ofte snakke med folk. Regner med de fleste som ikke kjenner mer godt tror jeg er den personen som er "alene" og aldri snakker med folk.

Selvom jeg er alene, så kommuniserer jeg og har det kult.

Tho jeg er en del ute, som regel hver helg. Og noen dager i ukedagene, men ofte man ikke orker å gå ut i kulden etter en lang skoledag ^^

Lenke til kommentar
Liker veldig godt å være alene. Idealferien min er at resten av familien reiser et sted så jeg kan sitte hjemme og leve livet i et meget avslappet tempo. Har ikke de fleste eller beste av venner, men ser ikke på meg selv som en loner, når jeg først er ute på fest/filmkveld osv. så storkoser jeg meg.

Enest litt frustrerende at alle andre har lett for å stemple meg som ensom og ulykkelig bare fordi jeg ikke fester så mye.

Henger meg på den jeg, den beskriver meg ganske bra ;)

Lenke til kommentar
Jeg er mer slik at jeg skal være alene eller så skal jeg bare være med noen få folk!

Jeg tilbringer 80% av tiden min alene.

Henger meg på denne her. Før klarte jeg og være med mange samtidig, men nå synes jeg det er regelrett irriterende og være med mange samtidig. Så nei, jeg foretrekker best og være alene eller med 1-2 venner.

Lenke til kommentar

Er dette innskrivelseslista til organisasjonen for folk som trives på egen hånd? Herved signert.

Jeg har ingenting imot å være blant folk og jeg har ingen problemer med å omgås med andre, men jeg setter stor pris på det å kunne gjøre det jeg vil, i mitt tempo uten noen forstyrrelser. Jeg kan når som helst ta opp telefonen og forsvinne ut for kvelden, men jeg velger ofte å ikke gjøre det. Ikke fordi jeg ikke takler folk eller fordi jeg er tilbakestående, men fordi jeg nyter mitt eget selskap, om det går an å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...