Hareooo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror jeg har masse virus og trenger å fikse noen feil .. Men dissa fix programma koster penger .. Noen ide om hva jeg kan bruke ? Takk på forhånd for serriøse svar og hjelp:) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Avast fungerer knall! Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Avast fungerer knall! Men fikse feil i vista da ? xD Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hvilke feil? Sånne programmer jeg har avinstalert er der enda .. Finner spor etter det enda jeg har avinstalert i legg til eller fjærn programmer ? ... Og kansje du kan hjelpe meg med å få instillingene tilbake ? .. Endret 2. januar 2010 av Hareooo Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Last ned CCleaner for å fjerne alle spor. Du kan jo også søke se gjennom programfiler etter spor fra programmene. Hvilke innstillinger er det vi snakker om? Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Last ned CCleaner for å fjerne alle spor. Du kan jo også søke se gjennom programfiler etter spor fra programmene. Hvilke innstillinger er det vi snakker om? På kontroollpanele .. Noen har endra O.O.. Men jeg har et till .. Når jeg skal avinstalere Nero 9 trial kommer det bare en kloss ... Hvor det står der navnet er: endeli innstalasjon .. Hjelp .. VÆRSÅSNILL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå