brunern Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei, jeg har lyst til å bli brannmann, men jeg lurer på hva brevkurs er Og hvilken videregående linje er bra å ta for å bli brannmann? På forhånd takk! Lenke til kommentar
War Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dvs at du leser selv, gjør oppgaver og sender inn dette til læreren som retter. Moderne er online som for eks It`s Learning lo. Lenke til kommentar
brunern Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Takk for svaret, men er det ikke bare å sitte hjemme og jokse da? da kan du lese mens du svarer da Hvordan spørsmål er det man får? har du noen eksempler? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du har all hjelp ja, men lykke til på eksamen. På brann og redningstjenesten vet jeg ikke, snakket om brevkurs generellt som på for eks fly. Lenke til kommentar
brunern Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Takk for hjelpen War Foresten er det sånn at du får svar alternativer på den prøven? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du er jo nødt til og lete fram svarene på del-prøvene,så noe lærer du. Men hoved-eksamener blir stort sett gjort med en sensor til stede. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 På flyskolen er det multiple choice på store deler ja. Det er ikke noe lettere da en eller flere kan være rett og da blir det fort forvirrende. Lenke til kommentar
brunern Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Åja takk for hjelpen, hvor lenge er det mellom vær del prøve, får man lang tid på å øve mellom delprøven og eksamen, eller er det sånn at man tar de samme dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå