mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det fins sikkert noen som greier det, ok, men jeg vet at jeg aldri hadde greid det Ikke greie og ikke ville er to forskjellige ting. Du vil ikke, derfor greier du ikke. Vond sirkel... Hvor mye OT skal vi ha egentlig? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det fins sikkert noen som greier det, ok, men jeg vet at jeg aldri hadde greid det Ikke greie og ikke ville er to forskjellige ting. Du vil ikke, derfor greier du ikke. Vond sirkel... Hvor mye OT skal vi ha egentlig? Innrøm at jeg vant Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Innrøm at jeg vant På hvilken måte? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Innrøm at jeg vant På hvilken måte? Jeg sa det ikke ville gå, men du mente det ville gå. det gikk ikke, jeg vant , du tapte. Spis håret ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du har jo ikke prøvd, wanker. Du har bare sagt at det ikke går, siden du ikke vil. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du har jo ikke prøvd, wanker. Du har bare sagt at det ikke går, siden du ikke vil. Ikke ødelegg vinnersjansene mine da. Jeg ser på junior at det ikke er plass til noe inn der, dermed går det ikke. Det kan ikke utvides... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vel, dette MÅ vi jo bare få prøvd ut! For å få avklart det, liksom Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er jo umulig å utvide urinrøret for å stappe inn saker og ting.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har sett folk stappe batteri osv. ned der. "qqqqq" - I feel lucky. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 De folka har jo sikkert sprengt røret og må pise gjennom slage da, dessuten har de for lengst mista alle følelser der nede .... SÅ DE TELLER IKKE Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 De folka har jo sikkert sprengt røret og må pise gjennom slage da, dessuten har de for lengst mista alle følelser der nede .... SÅ DE TELLER IKKE Leste du noe som helst på sidene jeg linker til? En sound trenger ikke være evig svær. Du kan gå fra nåletynn til større tykkelse over lengre tid. Du utvider ikke røret FØR du sounder, du utvider det MENS! Gidd å skaff deg litt kunnskap før du snakker så stort om å vinne... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ikke bli så sur da Men det hjelper jo ikke med en liten spiss sak, faen var jo sånn sak på tuppen.... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 De fleste blir ikke sur før folk beskylder dem for å være sur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg