Kexxy er sexxy! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har vanskelig for å tro at det gjør SÅ vondt å utføre "sounding". Er vel helle bare det at vi gutter er redde for utstyret vårt? Tenker det er på samme nivå som når man får litt såpe inn i "der"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det har jeg aldri prøvd, er DET virkelig så vondt? Kanskje jeg skal prøve med en tykk strikkepinne, og poste logg? Hva gjør man ikke for vitenskapen! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt16_* Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil? Om du synes du er "trang" finnes det alltid metoder for å "fikse" det Ved hjelp av en sound kan du utføre sounding, som både kan tilføre nytelse og, over tid, forstørre den naturlige størrelsen på urinrøret ditt. Bare et forslag ^^ UAKTUELT! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Mener jeg leste et sted noe med q-tips, det er jo altfor stort ? Faen like stort som nesten hele junior i ikke erigert tilstand Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 UAKTUELT! Var bare et forslag så du kunne utvide røret ditt litt om du var bekymret for at det var for trangt Jeg har vanskelig for å tro at det gjør SÅ vondt å utføre "sounding". Er vel helle bare det at vi gutter er redde for utstyret vårt? Menn gjør det for nytelse i tillegg til utvidning, som bare er en litt mer ekstrem form for bodymod. Det sier seg jo selv at det er drit vondt, prøv da, så kan du poste hvordan det gikk Det sier ikke seg selv, nei. Haha, seriøst? Hvor får du dette fra? Det der må være ekstremt smertefullt. Selv besvimte jeg nesten hos legen da lignende penetrering av urinrøret ble gjennomført. Det er en smerte jeg ikke unner min værste fiende. En tørr q tips opp i tissen, eller en glatt overflate påført glidemiddel? Hva tror du er mest smertefullt? Og er jo ikke snakk om at du totalt skal voldta urinrøret heller Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er ikke plass til noe inni der hos meg vertfall, helt umulig Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er ikke plass til noe inni der hos meg vertfall, helt umulig Skal vi vedde? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det sier seg jo selv at det er drit vondt, prøv da, så kan du poste hvordan det gikk Det sier ikke seg selv, nei. Det sier seg selv, jo. Det er et ufattelig følsomt område, og at mennesker er villige til å eksperimentere med å stappe ting dit er så spekulativt at jeg ikke ønsker dem noe annet enn skjebnen til han suppegjøken som knuser det syltetøyglasset i raua. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om du synes du er "trang" finnes det alltid metoder for å "fikse" det tongue.gif Ved hjelp av en sound kan du utføre sounding, som både kan tilføre nytelse og, over tid, forstørre den naturlige størrelsen på urinrøret ditt. Bare et forslag ^^ Fyyy faen. Hvordan i helvete.. Nei. Trekker paralleller til kateter. Har aldri hørt noen si "YES kateter!" Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det sier seg jo selv at det er drit vondt, prøv da, så kan du poste hvordan det gikk Det sier ikke seg selv, nei. Det sier seg selv, jo. Det er et ufattelig følsomt område, og at mennesker er villige til å eksperimentere med å stappe ting dit er så spekulativt at jeg ikke ønsker dem noe annet enn skjebnen til han suppegjøken som knuser det syltetøyglasset i raua. Hører du etter, hører du nytelsesstønnene hans Han gjør det, fordi han liker det. Det går ikke ut over noen andre, og er i mine øyne derfor helt greit å bedrive. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For all del, han skal få lov til å gjøre hva han vil mot sitt eget legeme, og hvis han i tillegg vil vise griseriet til omverdenen skal han få lov til det. Det endrer imidlertid ikke min oppfatning om at han er en syk mann som jeg ikke under noen omstendigheter vil respektere her i livet. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er ikke plass til noe inni der hos meg vertfall, helt umulig Skal vi vedde? Ja, jeg vedder 500 kr, på at det ikke går. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For all del, han skal få lov til å gjøre hva han vil mot sitt eget legeme, og hvis han i tillegg vil vise griseriet til omverdenen skal han få lov til det. Det endrer imidlertid ikke min oppfatning om at han er en syk mann som jeg ikke under noen omstendigheter vil respektere her i livet. Tenk på alle andre som liker syltetøyglass i rektum som knuser som han hjelper? Hm? Det er ikke plass til noe inni der hos meg vertfall, helt umulig Skal vi vedde? Ja, jeg vedder 500 kr, på at det ikke går. Oooooooh. Biggest bet ever Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For all del, han skal få lov til å gjøre hva han vil mot sitt eget legeme, og hvis han i tillegg vil vise griseriet til omverdenen skal han få lov til det. Det endrer imidlertid ikke min oppfatning om at han er en syk mann som jeg ikke under noen omstendigheter vil respektere her i livet. Tenk på alle andre som liker syltetøyglass i rektum som knuser som han hjelper? Hm? Det er ikke plass til noe inni der hos meg vertfall, helt umulig Skal vi vedde? Ja, jeg vedder 500 kr, på at det ikke går. Oooooooh. Biggest bet ever Hva vil du vedde da? Ikke Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For all del, han skal få lov til å gjøre hva han vil mot sitt eget legeme, og hvis han i tillegg vil vise griseriet til omverdenen skal han få lov til det. Det endrer imidlertid ikke min oppfatning om at han er en syk mann som jeg ikke under noen omstendigheter vil respektere her i livet. Tenk på alle andre som liker syltetøyglass i rektum som knuser som han hjelper? Hm? Det er ikke plass til noe inni der hos meg vertfall, helt umulig Skal vi vedde? Ja, jeg vedder 500 kr, på at det ikke går. Oooooooh. Biggest bet ever Hva vil du vedde da? Ikke Du vet at det betyr du må prøve? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du vet at det betyr du må prøve? Evt kan jeg bevise at det er fullt mulig. Og jeg kommer ikke til å være snill og jeg kommer til å bli hele 500 kr rikere. Fordi 500 kr er... masse penger... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dette var veldig tullete. Så klart kan urinrøret utvides. Vil det være en gledelig opplevelse for de som ikke ønsker å gjøre no slikt mot seg selv? Selvsagt ikke! Det finnes mennesker der ute som finner glede i å kutte av seg sine egne testikler og spise dem. Det betyr ikke at dette er universiellt. Denne tråden minner meg bare om alt det syke jeg har sett på nettet i min tid. Please make it stop Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du vet at det betyr du må prøve? Evt kan jeg bevise at det er fullt mulig. Og jeg kommer ikke til å være snill og jeg kommer til å bli hele 500 kr rikere. Fordi 500 kr er... masse penger... Du kan ikke bevise det, for du har sikkert noen syke venner. Men jeg kan lett bevise at det ikke går Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du vet at det betyr du må prøve? Evt kan jeg bevise at det er fullt mulig. Og jeg kommer ikke til å være snill og jeg kommer til å bli hele 500 kr rikere. Fordi 500 kr er... masse penger... Du kan ikke bevise det, for du har sikkert noen syke venner. Men jeg kan lett bevise at det ikke går Øh, den første setningen din gir ingen mening, men jeg kan forsåvidt ikke påstå at noen av vennene mine er noe særlig syke. Unormale kanskje, men ikke syke. Dessuten trenger jeg ikke voldta genitaliet ditt for å bevise det, beviset ligger på the intawebz hvor alle kan se Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det fins sikkert noen som greier det, ok, men jeg vet at jeg aldri hadde greid det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg