Gjest Guest_gutt16_* Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 God kveld. Jeg har et spørsmål jeg har fundert litt på. Når jeg onanerer, pleier ladningen å komme ut "litt og litt". Altså, alt kommer liksom ikke ut i en klatt, men i 2-3 spruter. Er dette vanlig, eller pleier alt å komme ut samtidig? Kanskje et litt teit spørsmål, men det hadde vært greit å vite. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 flere sprut er helt normalt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Helt normal, aldri opplevd alt i ett på de ca.6 årene jeg har brukt høyra Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt16_* Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk for raskt svar! Det var godt å få den bekreftelsen. Mens vi er inne på temaet, noen ganger ligger litt av spermen og lurer inni penisen, og glir ut først et minutt eller noe etter onanering. Det kan være veldig irriterende, og jeg har kommet frem til at jeg må urinere etter orgasmen for å få skylt ut restene. Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva annet forventer du fra den slimete klisne syra? Heelt normalt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt16_* Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Godt å høre Tusen takk for alle svar. Nok en gang har dere reddet meg fra paranoia Måtte muligheten til å gjesteposte aldri forsvinne. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jaja whatever mr. undercovver. Godt og høre at alt gikk vell, og lykke til videre Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk for raskt svar! Det var godt å få den bekreftelsen. Mens vi er inne på temaet, noen ganger ligger litt av spermen og lurer inni penisen, og glir ut først et minutt eller noe etter onanering. Det kan være veldig irriterende, og jeg har kommet frem til at jeg må urinere etter orgasmen for å få skylt ut restene. Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil? Bare klem det ut som tannkrem ut av tuben, funker hver gang. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk for raskt svar! Det var godt å få den bekreftelsen. Mens vi er inne på temaet, noen ganger ligger litt av spermen og lurer inni penisen, og glir ut først et minutt eller noe etter onanering. Det kan være veldig irriterende, og jeg har kommet frem til at jeg må urinere etter orgasmen for å få skylt ut restene. Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil? Bare klem det ut som tannkrem ut av tuben, funker hver gang. Bare ikke klem for hardt Da kan du få små sår inne i urinrøret som som gjerne vil svi i noen timer. (Ikke særlig farlig, men veldig ubehagelig) Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil? Om du synes du er "trang" finnes det alltid metoder for å "fikse" det Ved hjelp av en sound kan du utføre sounding, som både kan tilføre nytelse og, over tid, forstørre den naturlige størrelsen på urinrøret ditt. Bare et forslag ^^ Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ved hjelp av en sound kan du utføre sounding, som både kan tilføre nytelse og, over tid, forstørre den naturlige størrelsen på urinrøret ditt. Bare et forslag ^^ Grøss og gru. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 FYTTI HELVETE MORTANIA!! Nå får jeg ikke såve på uker! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 FYTTI HELVETE MORTANIA!! Nå får jeg ikke såve på uker! Forfølger du postene mine eller? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 FYTTI HELVETE MORTANIA!! Nå får jeg ikke såve på uker! Forfølger du postene mine eller? Hva tror du om meg? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 FYTTI HELVETE MORTANIA!! Nå får jeg ikke såve på uker! Forfølger du postene mine eller? Hva tror du om meg? Hva burde jeg tro om deg? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 FYTTI HELVETE MORTANIA!! Nå får jeg ikke såve på uker! Forfølger du postene mine eller? Hva tror du om meg? Hva burde jeg tro om deg? At jeg er den legendariske wanke kongen ...neeei Det er helt tilfeldig at jeg poster samme steder som deg, egentlig er jeg *********** Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har vanskelig for å tro at det gjør SÅ vondt å utføre "sounding". Er vel helle bare det at vi gutter er redde for utstyret vårt? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det sier seg jo selv at det er drit vondt, prøv da, så kan du poste hvordan det gikk Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil? Om du synes du er "trang" finnes det alltid metoder for å "fikse" det Ved hjelp av en sound kan du utføre sounding, som både kan tilføre nytelse og, over tid, forstørre den naturlige størrelsen på urinrøret ditt. Bare et forslag ^^ Haha, seriøst? Hvor får du dette fra? Det der må være ekstremt smertefullt. Selv besvimte jeg nesten hos legen da lignende penetrering av urinrøret ble gjennomført. Det er en smerte jeg ikke unner min værste fiende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg