Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om orgasme

Gjest Guest_gutt16_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt16_*

God kveld. Jeg har et spørsmål jeg har fundert litt på. Når jeg onanerer, pleier ladningen å komme ut "litt og litt". Altså, alt kommer liksom ikke ut i en klatt, men i 2-3 spruter. Er dette vanlig, eller pleier alt å komme ut samtidig? Kanskje et litt teit spørsmål, men det hadde vært greit å vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gutt16_*

Tusen takk for raskt svar! Det var godt å få den bekreftelsen. Mens vi er inne på temaet, noen ganger ligger litt av spermen og lurer inni penisen, og glir ut først et minutt eller noe etter onanering. Det kan være veldig irriterende, og jeg har kommet frem til at jeg må urinere etter orgasmen for å få skylt ut restene. Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt16_*

Godt å høre :) Tusen takk for alle svar. Nok en gang har dere reddet meg fra paranoia :love: Måtte muligheten til å gjesteposte aldri forsvinne.

Lenke til kommentar
Tusen takk for raskt svar! Det var godt å få den bekreftelsen. Mens vi er inne på temaet, noen ganger ligger litt av spermen og lurer inni penisen, og glir ut først et minutt eller noe etter onanering. Det kan være veldig irriterende, og jeg har kommet frem til at jeg må urinere etter orgasmen for å få skylt ut restene. Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil?

Bare klem det ut som tannkrem ut av tuben, funker hver gang.

Lenke til kommentar

Bare klem det ut som tannkrem ut av tuben, funker hver gang.

Bare ikke klem for hardt ;)

Da kan du få små sår inne i urinrøret som som gjerne vil svi i noen timer. (Ikke særlig farlig, men veldig ubehagelig)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg har vanskelig for å tro at det gjør SÅ vondt å utføre "sounding". Er vel helle bare det at vi gutter er redde for utstyret vårt?

Lenke til kommentar
Er det normalt, eller er jeg litt "trang" nedentil?

Om du synes du er "trang" finnes det alltid metoder for å "fikse" det :p

Ved hjelp av en sound kan du utføre sounding, som både kan tilføre nytelse og, over tid, forstørre den naturlige størrelsen på urinrøret ditt.

Bare et forslag ^^

Haha, seriøst? Hvor får du dette fra?

Det der må være ekstremt smertefullt. Selv besvimte jeg nesten hos legen da lignende penetrering av urinrøret ble gjennomført. Det er en smerte jeg ikke unner min værste fiende.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...