Gå til innhold

Problem i og spille wow lenge

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN

Jeg har spillet wow i 3 år og elsker spillet.

Men har problemer med og takle og spille lenge ,

Holder på og levle en ny hunter men trenger tips til hva jeg kan gjøre for og spille lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe mål i seg selv å spille lenge da? Hvis du blir lei og ikke orker mer så tar du vel rett og slett en pause? For all del hvis du absolutt vil spille lenge så funker kaffe og energidrikker og mat, men jeg syns helt personlig at du ikke burde pushe deg mer enn kroppen takler bare for å spille.

Lenke til kommentar

[iRONI] Du burde også begynne med snus samt røyk (Helst sigarer), hvorfor ikke bare prøve litt tvilsomt gress? [/iRONI]

Eventuelt skjønne at når kroppen begynner å bli sliten av å stirre på skjermen, så er det ett signal på at du kanskje burde gå ut å trekke pusten :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Amfetamin fungerer ganske bra utifra hva jeg har hørt, for utholdenhet/trøtthet osv. Da kan man holde på skikkelig lenge uten pause.

Det er ikke bra for helsa though pluss at man kan bli avhengig.

Veldig bra tips.

Andbfales :thumbup:

Da kan du spille mange døgn i strekk, men pass ¨på og finn noen du kan snakke med. Du blir veldig praten :), mye vann og noen sigaretter. da får du noen døgn med mye spilling

Endret av bjorns_1
Lenke til kommentar

Du kjeder deg kanskje? Vil anta det er det som er problemet? Dersom du er sliten, så ta en pause.

Jeg fikk helt "noia" av WoW i sommer, fikk rett og slett nok, var kjedelig og trøttsomt å logge på. Logget på stort sett for å snakke med folk. Tok meg en tre mnd pause der jeg kun logget innom for å skravle litt nå og da. Kom ikke tilbake for fullt før jeg plutselig fikk det for meg at jeg ville levle en alt littegrann. Så var kjøret i gang i gjen. :)

Kan kanskje også hjelpe med et sosialt og festlig guild.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV

Om du har det fett på WoW så skjer det der ikke så fort. Tro meg. Bli med i et sosialt guild og snakk mens du lvler, det vil hjelpe endel.

Lenke til kommentar

spiller wow i 3 timer maks før jeg blir helt lei, så går jeg ut i stua , der modern som oftes sitter, og etter 30 sek blir jeg dritt lei pratet hennes og har lyst til å spille igjen :p

så mitt tips er å gjøre noe som er driiiiiit kjedelig, så skjønner du at wow ikke er så kjedelig anyway...

eller så kan du jo spille et annet spill litt. pleier å funke

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...