TrophyHunterPS3 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Heisann. Jeg har lyst å lage noen guider om hvordan man får de forskjellige trofèene på forskjellige spill. Disse vil jeg legge ut på YouTube, men jeg vet ikke helt hva jeg trenger for å "ta opp" spillingen. Har hørt om Dazzle og CaptureCard, men slik jeg har forstått det kan jeg ikke spille med HDMI kabel hvis jeg skal spille inn ved hjelp av disse. Har du noen tips på hva jeg kan kjøpe som skal spille inn selvom jeg spiller med HDMI kabel? =) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Har du noen tips på hva jeg kan kjøpe som skal spille inn selvom jeg spiller med HDMI kabel? =) Et videokamera og et stativ. Da kan du jo kommentere mens du spiller også. Endret 2. januar 2010 av Topguy Lenke til kommentar
TrophyHunterPS3 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Et videokamera og et stativ. Da kan du jo kommentere mens du spiller også. Takk for svar, men blir ikke kvaliteten på bildet litt dårlig da med tanke på lys osv fra skjermen? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Funker flott det, se bare her: Men holder vel med en tråd om samme ting Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Derfor har vi RoosterTeeth kanalen :-) http://www.youtube.com/user/RoosterTeeth#p/u/7/zS_E-5jdktY Et eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå