amdorintel Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har PVR dekoder fra CD og har et problem med opptak Når jeg går på tv-guide og trykker på opptak på et program jeg vil ta opp når jeg feks ikke er hjemme så begynner den og ta opp 2-3 minutter før prog, og stopper 2-3 minutter før programmet er slutt.. Noen som har erfaringer om dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har du sjekket at klokken i dekoder er riktig? At en del TV programmer ikke følger tiden nøyaktig er jo et velkjent problem. Skal man være sikker på å få med seg slutten så må man ta opp litt ekstra. Kjenner ikke CD sin PVR, men se om du finner en instilling for å legge til tid på slutten av opptaket. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Har du sjekket at klokken i dekoder er riktig?At en del TV programmer ikke følger tiden nøyaktig er jo et velkjent problem. Skal man være sikker på å få med seg slutten så må man ta opp litt ekstra. Kjenner ikke CD sin PVR, men se om du finner en instilling for å legge til tid på slutten av opptaket. Fant nå en plass for og legge til tid både før og etter program så nå må det vel gå og få med seg hele programmet. Takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå