NeEeO Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 hei jeg hat glemt vista passordet mitt hvordan kan jeg komme inn? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Sikkerhetsmodus, da kan du forandre passordet. Trykk F8 mange ganger under oppstart. Kan være det er en annen knapp enn F8 på din laptop. Endret 2. januar 2010 av EivindS_ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg aner ikke hvordan man skal bruke opcrach. Jeg prøvd det der med sikkermodus. Jeg tok ut batteriet til laptopen min også puttet det inn igjen og started pcen, da valgte jeg sikkermodus også laster den inn filer også når jeg kpmmer inn der man skal logge inn så skjer det ingenting. Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du må brenne programmet på en CD som et image. Deretter setter du BIOS til å boote opp ifra CD. Sett i CD plata og reboot. Programmet vil da starte opp. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Sikkerhetsmodus, da kan du forandre passordet. Trykk F8 mange ganger under oppstart. Kan være det er en annen knapp enn F8 på din laptop. Når jeg starter maskinen så trykker jeg på F8 da kommer det opp en liste av valg, jeg velger sikkermodus også laster pcen in filene og starter. Hva skal jeg gjøre etter det?? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Prøv Ophcrack Jeg prøvde å gjøre sånn at BIOS skal boote fra CD, men det kommer opp en annen liste en de jeg har sett på youtube. Jeg valgte CD-ROM og trakk på enter men det skjer ingenting. Se på bildet: Endret 4. januar 2010 av Unitedman Lenke til kommentar
innard Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 du må bytte på boot prioryti orderen Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 flytt cd/dvd fra plass 2 til plass 1 reboot Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Du setter opp cd/DVD og setter den på toppen av lista EDIT: to late Endret 4. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Du setter opp cd/DVD og setter den på toppen av lista EDIT: to late jeg prøvde men funket ikke. Hva gjør jeg etter det? Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bruk + knappen helt til den havner øverst på lista. Deretter må du lagre instillingen ved å trykke på F10 knappen. Lenke til kommentar
innard Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 også må du trykke enter på keyboardet når det på boot screen kommer: press a button to boot from cd drive Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Det funker ikke Jeg lagde en video, men kunne ikke poste den her. Se videoen: http://www.flickr.com/photos/45167252@N04/4248569190/ Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fra bildet i post 7: Bruk + knappen slik at " USB CD/DVD ROM " kommer øverst. Lagre med F10. Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du skal ikke ha USB cd/dvd rom øverst. Du skal ha CD/DVD Optiarc øverst (det er den innebygde cd/dvd romen i pc) sånn som du har i den videoen. Men det ser ikke ut at den cden du har puttet i er rett, den må brennes slik at den kan bootes fra, pc skal nemlig starte opp fra cden , og ikke starte med Vista hvis det var rett. Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ok, trodde at det kanskje ikke var korrekt å gjøre det på den måten han hadde prøvd seg på , siden dataen bare bootet rett inn i windows. Hvis det er riktig å ha CD/DVD Optiarc øverst skal CD plata boote. Hvis ikke har han ikke brent programmet på riktig måte. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Ok, trodde at det kanskje ikke var korrekt å gjøre det på den måten han hadde prøvd seg på , siden dataen bare bootet rett inn i windows. Hvis det er riktig å ha CD/DVD Optiarc øverst skal CD plata boote. Hvis ikke har han ikke brent programmet på riktig måte. så hvordan skal man brenne den på riktig måte slik at BIOS kan boote fra den? Har du ikke en video som viser? Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har ingen video. Du kan prøve Active ISO Burner Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Kan noen plz lage en video til meg når man laster ned filen helt til å den er ferdig brent og funker? Plzzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå