iLoveAsus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sikkert helt feil plass å spørre om dette, men jeg har tenkt å starte en Tech blogg har snakket med et par lokale it butikker og de har sagt ja til å låne meg hardware som jeg kan review'e. det eneste som er problemet er hva domenet skal hete? Så hvis noen kan komme med forslag hadde jeg vært glad. noe sånt som: tech-talk tech-zone technology-reviews eller noe sånt ? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skal det være et .no domene eller .com eller hva? Skal det være feks: www.hard-tech.com så er det opptatt som de fleste andre navn med ordet "tech".. velger du .no så er det mye ledig, men der gjelder andre regler som du sikkert vet. Personlig så synd jeg det du har valgt selv her er veldig bra.. tech-talk var veldig bra Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tech 1024 (istedetfor Rema 1000 liksom). Hardwarez (eller egentlig ikke) Techware Cumpuling (slang for computing) Digiviews hardware-reviews thehardwareblogg TechTalkTosk error-not-found hw-blogg LagMag Lenke til kommentar
iLoveAsus Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg vil helst ha et .com eller .net/.org domene ettersom tech-talk er tatt på .com tror jeg jeg går for .nu så kjøper nok tech-talk.nu hvis det ikke blir noe annet men takk for svarene deres Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 du burde kjøpe .com, .net, org eller .no domene, etter som at dem er de letteste å huske. Andre domener som .cc, ect. kan også oppfattes som litt useriøse, og ikke helt sikre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå