Rgr00n Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Er ikkje bombesikker på om det er rette tråden, men så nettopp ein film om prank calls (som eg er klar over har litt barnslig humor) på youtube, og må ærlig og redelig sei at eg lo som bare f... Sikkert mange som har sett dem, men deler den med dere alikavell. http://www.youtube.com/watch?v=bWfBucpy0Pw Anbefaler denne, visst du har tid: Så, ka synst dokke? Morsomt eller bare utrolig teit? Endret 2. januar 2010 av Rgr00n Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er jo mange av Ownage Pranksene som er morsomme da, men den du linker til er ikke særlig morsom. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Er jo mange av Ownage Pranksene som er morsomme da, men den du linker til er ikke særlig morsom. Ja veit, har sett mange, men her dro eg ut en av dei, fordi alle er i hovedsak det samme greiene(samme humor og liknende). :!: Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) A big ass condom! Endret 2. januar 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hahaha eg hyyylar! :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, kan den være ekte? Prøver å høre de kronologisk, men måtte sjekke den ut Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, kan den være ekte? Prøver å høre de kronologisk, men måtte sjekke den ut Ja den er nesten litt tvilsom Uff, tåpelig. En del Lenke til kommentar
notmebug3 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ZOLAR IS BETTER ASIAN GIRLS ARE FUNNY - PRANK CALL - ASIANS Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Geniale klipp! Ler godt når jeg ser de hehe. Her er en annen god en. http://www.youtube.com/watch?v=T2LgsFooJ3I#movie_player Ikke akkurat asia prank da, men er verdt å se. Fikk latterkrampe hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå